en ren vane sag :) Lige så snart eg begynder at skrive et enkelsk ord (så som en titel) så slår jeg over på engelsk.. og så kan man jo ikke bare skifte sprog midt i det hele vel.. :)
egentlig åndsvagt.
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout, descend on us all this day, and for evermore.
Da jeg ikke orker at sætte mine forældre osv. ind i, hvordan man bestiller den rigtige udgivelse til den halve pris over nettet, ryger der ingen film på ønskelisten. Men CD'er er der masser af... Det er sværere at fucke op.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
#16 Er helt med. Jeg har også kun dem på sedlen, som kan findes i danske butikker. Hvis jeg også skulle have mulige Net'køb med, så ville det da gå helt galt! Så kunne jeg jo bare kopiere min huskeseddel hos Axel! :P
Star Wars Trilogy Langt fra Las Vegas Boks Drengene fra Angorra Tim Christensen - Live In Abbey Road Tarantino Collection
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#11 Herrguth 21 år siden
Big Fish
Mulan
The Butterfly Effect
Star Wars Boxen
Dark Crystal
#12 JannikAnd 21 år siden
Hvorfor skriver du på engelsk? - Er det danske sprog ikke godt nok, eller er det et specielt program? :)
#13 McPeter 21 år siden
#14 filmz-WSTE_M 21 år siden
egentlig åndsvagt.
descend on us all this day, and for evermore.
#15 Morbid 21 år siden
#16 cyberzed 21 år siden
#17 Outbound Sith 21 år siden
Fox Mulder
#18 filmz-arf 21 år siden
Walter og Carlo - op på fars hat
Walter og Carlo - yes, det er far
Walter og Carlo - i Amerika
Det forsømte forår
Zulu Royal
#16 Forstår dig udenmærket godt. Derfor har jeg valgt de film ud jeg synes ikke er så vigtige i vilken udgivelse de er i.
#17 Jeg tager f.eks. alle de film med som jeg gerne vil have i region 1 udgave. Skulle jeg gøre det ville min ønskeliste blive på flere sider. :-)
#19 filmz-yoshimura 21 år siden
Star Wars Trilogy
Langt fra Las Vegas Boks
Drengene fra Angorra
Tim Christensen - Live In Abbey Road
Tarantino Collection
#20 inflector 21 år siden
Troy
Simpsons season 4
Desværre så er det normalt kun mine brødre der giver mig film, så jeg plejer ikke at få så mange :/