Gravatar

#21 skittlez 22 år siden

Glæder mig også til the Woods og the Passion samt the Life Aquatic.
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#22 MikkelHJ 22 år siden

Jeg glæder mig til Bubba Ho-tep og Malibu's Most Wanted, selv om jeg tvivler på, at den sidst nævnte kommer op i biograferne.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#23 p0lsefeeN 22 år siden

helt klart "det hemmeligesfulde selskab" fuck den ser nice så er der jo kill bill dem glæder jeg mig sq til

(jaaa der ER copyright på alle stavefejt?)
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
Gravatar

#24 Kalle Ferm 22 år siden

Corgan: Jeg har også lige set Seabiscuit. Det var faktisk en ganske god film! Jeff Bridges var som sædvanlig suveræn!

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#25 MikkelHJ 22 år siden

#20 & #24 Jeg kan høre, at jeg ikke var den eneste, der benyttede sig af Biozonens tilbud :-)

Jeg kan også klart anbefale Seabiscuit. Ud over Jeff Bridges skal Chris Cooper & Tobey Maguire også roses for deres gode spil. William H. Macy er god som kommentator. Han har nogle morsomme kommentarer.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#26 filmz-Plimmer 22 år siden

Jeg forsøger ikke at glæde mig for meget/skrue forventningerne op til film. Jeg er blevet skuffet alt for mange gange, og det skal stoppe nu! :)

Jeg kan godt lide at blive glædeligt overrasket og når en "forventet" film er et flop (læs Matrix 2) så gør det mig ikke så meget. Lidt pessimistisk indstilling at have, I know. Det er Hollywoods skyld jeg er kyniker. :)
Famous last words: What duck?
Gravatar

#27 Corgan 22 år siden

#24 og #25:

I couldn't have said it better!

Jeff Bridges leverer virkelig godt skuespil (sammen med resten af castet). Mon han ikke snart får den anerkendelse (læs Oscar / nominering) han fortjener?
Gravatar

#28 Kalle Ferm 22 år siden

27: Det håber jeg virkelig han snart gør! Hans pragtrolle i The Big Lebowski kan man simpelthen ikke komme uden om! Han er også meget god i The Fisher King. :-)

25: Chris Cooper - er det ham hestetræneren? Han er en MEGET god skuespiller. Han har den vidunderlige evne at kunne spille alt ligefra det dummeste svin til den rareste mand. Det er ikke mange der kan det.

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#29 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

#28 Cooper er for genial i Adaptation.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#30 Corgan 22 år siden

#29: Glem heller ikke hans rolle i "American Beauty"

Skriv ny kommentar: