Mht. MacOS X, så er det et af de ALLERBEDSTE operativsystemer til almindelige brugere, efter min mening. Jeg blev præsenteret for det af en kammerat, og jeg var virkelig imponeret over hvor gennemtænkt og gennemført systemet var. Og så er det en BSD, hvilket er honning i ørene på en nørd som mig:-)
Ulempen er bare, at når jeg skal skrive kode sammen med andre på min uddannelse som datalog, er det upraktisk at bruge noget andet, da det hovedsageligt foregår på Linux og Windows.
#17 fordi 112 siger det er en virus, er det vel ikke lov?
En virus for mig er ikke et program som jeg installere of starter og sige ja til skal køre. Det er en trojansk hest, som jeg lukker ind og beder om at åbne sig, så soldaterne kan komme ud.
mht. til mac'en. Ja, jeg synes OSX er bedre end windows og jeg vender ikke tilbage. Hvad er der galt i at konstatere det?
112 beskæftiger sig udelukkende med vira og lign. så mon ikke de ved hvad de taler om? -------------------------------------------------------------- mht. til Mac'en. Ja, jeg synes OSX er bedre end Windows og jeg vender ikke tilbage. Hvad er der galt i at konstatere det? -------------------------------------------------------------- Det er der så ment ikke noget galt i, det er bare sjovt at se hvordan mange Mac-folk har skyklapper på og går i forsvarsposition når nogen nævner fejl eller mangler ved den Mac’en. Du vil jo ikke vedkende dig, at der er kommet en virus til OS X, selvom den bliver beskrevet som en sådan på samtlige sider... behøver jeg finde referencerne. =)
ok her er en alligevel: securemac.com på siden står der..
"...Mac OS X Virus Alert - Sophos Anti Virus has found the first 'real virus' for Mac OS X known as OSX/Leap-A or OSX/Oompa-A..."
Men de tager jo nok også fejl ;)
[Off-topic igen, bliver også min sidste, denne tråd blev oprettet til favorite-links, jeg havde bare lige lidt sur luft i maven =) ]
Har lidt overvejet at købe en G5 Quad - men synes den er lidt pebret. Specielt fordi de programmer jeg vil køre på den (musik) stadig ikke har overbevist mig om at de endnu bruger al dens kraft
#21 filmz-origo 19 år siden
Ulempen er bare, at når jeg skal skrive kode sammen med andre på min uddannelse som datalog, er det upraktisk at bruge noget andet, da det hovedsageligt foregår på Linux og Windows.
#22 filmz-origo 19 år siden
Newz.dk
Filmz.dk
slashdot.org
The Pirate Bay
Nordic T
Tv2 TV-guide
#23 danschier.dk 19 år siden
En virus for mig er ikke et program som jeg installere of starter og sige ja til skal køre. Det er en trojansk hest, som jeg lukker ind og beder om at åbne sig, så soldaterne kan komme ud.
mht. til mac'en. Ja, jeg synes OSX er bedre end windows og jeg vender ikke tilbage. Hvad er der galt i at konstatere det?
#24 filmz-hj 19 år siden
112 beskæftiger sig udelukkende med vira og lign. så mon ikke de ved hvad de taler om?
--------------------------------------------------------------
mht. til Mac'en. Ja, jeg synes OSX er bedre end Windows og jeg vender ikke tilbage. Hvad er der galt i at konstatere det?
--------------------------------------------------------------
Det er der så ment ikke noget galt i, det er bare sjovt at se hvordan mange Mac-folk har skyklapper på og går i forsvarsposition når nogen nævner fejl eller mangler ved den Mac’en. Du vil jo ikke vedkende dig, at der er kommet en virus til OS X, selvom den bliver beskrevet som en sådan på samtlige sider... behøver jeg finde referencerne. =)
ok her er en alligevel: securemac.com
på siden står der..
"...Mac OS X Virus Alert - Sophos Anti Virus has found the first 'real virus' for Mac OS X known as OSX/Leap-A or OSX/Oompa-A..."
Men de tager jo nok også fejl ;)
[Off-topic igen, bliver også min sidste, denne tråd blev oprettet til favorite-links, jeg havde bare lige lidt sur luft i maven =) ]
#25 filmz-grev_michal 19 år siden
min email
min bank
www.spil.tv2.dk
www.igroups.dk
www.filmz.dk
www.pokernet.dk
www.worldpokertour.com
www.pokerfun.dk
www.holdpoker.dk
www.premierleague.com
www.neteller.com
#26 Patriarch 19 år siden
#27 cyberzed 19 år siden
filmz.dk
forum for dem jeg spiller rollespil med
forum for det guild jeg er med i, i World of Warcraft
msdn.microsoft.com
telmore.dk
#28 filmz-kaotmus 19 år siden
www.pandora.com (recommender internet-radio)
www.football.guardian.co.uk
http://www.giantitp.com/cgi-bin/GiantITP/ootscript (order of the stick - D&D parodi tegneserie)
www.comics.com
http://www.doonesbury.com/strip/dailydose/index.ht...
http://www.mininova.org/ (BT source)
#29 DarkLight 19 år siden
Det er et spørgsmål om definitioner.
Så vil du også kalde en .bat fil for en virus?
#30 filmz-lbw 19 år siden
Great, keep up the good work. Fedt med inspiration! :D
#27+#29 (+ OS/virus snak)
Funboys... get a room :p