Gravatar

#11 Collateral 14 år siden

Narniabæver1973 (10) skrev:
Yo!

Willow Smith som en sort Richie Rich.

Delvist biografisk naturligvis :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#12 Lord Beef Jerky 14 år siden

Silent Hill af David Lynch, tak!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#13 MaxHHansen 14 år siden

De fleste, hvis ikke alle, Uwe Bolls film, genindspillet med en rigtig instruktør?
Gravatar

#14 Herrguth 14 år siden

Jeg kunne godt tænke mig at se et remake af "Den uendelige historie" som var mere tro mod bogen.
Den første film er dog rigtig god, mens fortsættelserne ikke var særlig gode.

I gysergenren kunne jeg også godt tænke mig at se remakes af både Hellraiser og Critters.
Hellraiser skulle jo være under udvikling.
Gravatar

#15 Babo84 13 år siden

Ser du større potentiale i de film han har lavet? Med en anden bag?
Gravatar

#16 MaxHHansen 13 år siden

Babo84 (15) skrev:

Ser du større potentiale i de film han har lavet? Med en anden bag?

Jeg synes faktisk et par af dem jeg har set har haft et vist potentiale, ja... og rigtig gode skuespillere, så alt i alt burde filmene være bedre.
Gravatar

#17 Lord Beef Jerky 13 år siden

#14 Jeg synes de har snakket en del om et remake af The NeverEnding Story... men du kan jo bare se 1'eren og 2'eren i forlængelse af hinanden, så har du det meste af bogen... ikke at 2'eren er god, men den følger jo egentlig anden halvdel af bogen sådan nogenlunde.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18 Mr_Baskerville 13 år siden

Jeg bliver aldrig fan af remakes, men kun fordi de altid vælger at remake gode film. Eksempelvis virker det som spild af tid at remake robocop og det er rendyrket blasfemi at de remaker Videodrome (og sågar med forfatteren bag Transformers 3 :S).

Men jeg ville ikke have noget imod det hvis man tog dårlige film som havde potentiale, eller film som var baseret på bøger hvor de måske nok havde lavet en god film men samtidigt havde misset lidt af pointen. Jeg vil rigtigt gerne se en Dune film, jeg er vild med David Lynch, men Dune var forfærdelig og er temmelig sikker på at man kunne lave noget episk. Dog ville det være lidt ærgeligt at skulle nøjes med CG orme.

Vil også gerne se et remake af The man who fell to earth, når jeg hører om filmen så lyder den rigtigt fed, men når man ser den så er den uudholdelig og usammenhængende. Den var bare helt igennem utiltalende, men historien er interessant og man kunne få noget godt ud af det hvis man hyrede en anden end Nicolas Roeg.

Sidst, Deer Hunter... Det er ikke populært, men jeg hader den film og jeg ved ikke hvordan Cimino blev anerkendt for den. Jeg vil gerne se nogen prøve at lave samme historie, men denne gang må de gerne hyre en til at redigere filmen fremfor at smide alle "rå scener" med i processen. Den oprindelige film skriger jo efter at der skal råbes "cut!".
Gravatar

#19 Mr_Baskerville 13 år siden

Hovsa
Gravatar

#20 Herrguth 13 år siden

#17 Jeg synes ikke den følger bogen. Den tager bare et par ideer fra bogen og bruger. Jeg vil sige at 2'eren er meget løst baseret på den sidste halvdel af bogen.

Ja, der har været snak om en ny filmatisering af "Den uendelige historie", og IMDB har den listet til 2014, så det vil jeg da håbe er rigtigt.

Skriv ny kommentar: