Gravatar

#10231 Skeloboy 12 år siden

Begynder nu på min Powell & Pressburger-boks, og starter med The Tales of Hoffman.

Normalt vil jeg se sådan en boks kronologisk, men denne gang har jeg valgt at gemme The Red Shoes og Black Narcissus til sidst...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#10232 Kruse 12 år siden

Skal ind og se "Only God Forgives" her klokken 14 :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10233 Steffan Rasmussen 12 år siden

Kruse (10232) skrev:
Skal ind og se "Only God Forgives" her klokken 14 :)

Kondolerer
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#10234 Zombi 12 år siden

Steffan Rasmussen (10233) skrev:
Kondolerer

+1
Gravatar

#10235 Kruse 12 år siden

Steffan Rasmussen (10233) skrev:
Kondolerer

Zombi (10234) skrev:
+1

Så slem var den nu heller ikke. Men den når nu heller ikke ret meget over middel i min bog.
Gravatar

#10236 Collateral 12 år siden

Kruse (10235) skrev:
Så slem var den nu heller ikke. Men den når nu heller ikke ret meget over middel i min bog.

Jeg er totalt i chok. For mig lå den bestemt over middel. Også pænt. Ikke alene er det en visuelt overdådig film, men Refn er som altid eminent til at blande genrefilmens underholdende værdier, med kunstfilmens vægt og symbolske rigdom. Er den så stærk som 'Drive'? Nej. Men den er bestemt en stærk film i min bog.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10237 Steffan Rasmussen 12 år siden

Collateral (10236) skrev:
Jeg er totalt i chok. For mig lå den bestemt over middel. Også pænt. Ikke alene er det en visuelt overdådig film, men Refn er som altid eminent til at blande genrefilmens underholdende værdier, med kunstfilmens vægt og symbolske rigdom. Er den så stærk som 'Drive'? Nej. Men den er bestemt en stærk film i min bog.

Var ved at falde i søvn flere gange.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#10238 Kruse 12 år siden

Collateral (10236) skrev:

Jeg følte mig bare dybt indifferent overfor meget af filmen. Karaktererne interesserer mig ikke voldsomt, og stemningsmæssigt når "Only God Forgives" bare slet ikke op på niveau med "Drive", eller "Valhalla Rising" for den sags skyld. Men det er ikke første gang at en Refn-film efterlader mig sådan, da jeg havde nogenlunde den samme oplevelse med "Bronson".

Men jeg lander da på en lille 4/6, eller mere præcist 6/10, så det var ikke fordi at jeg ikke fandt kvaliteter i filmen.
Gravatar

#10239 Ispep 12 år siden

Jeg synes fint om Only God Forgives, men jeg er nok tættere på middelmådig end fremragende. Ligger dog på en 4/6 men af de mindre må jeg erkende.
Gravatar

#10240 Kruse 12 år siden

Nu vil jeg tage at se "Dredd" på Blu-Ray :)

Skriv ny kommentar: