Uhh, den er god med sin kølige, neddæmpede tone eller stemning, og så et af filmhistoriens mest overraskende og uhyggelige drab. Jeg elsker den fede synth-bas-melodi.
Uhh, den er god med sin kølige, neddæmpede tone eller stemning, og så et af filmhistoriens mest overraskende og uhyggelige drab. Jeg elsker den fede synth-bas-melodi.
Jeg syntes bestemt også godt om den. Regner med at anmelde den til Uncut inden alt for længe, så der kommer en lidt grundigere uddybning af min oplevelse, men den lyder ikke til at være meget ulig din.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Jeg syntes bestemt også godt om den. Regner med at anmelde den til Uncut inden alt for længe, så der kommer en lidt grundigere uddybning af min oplevelse, men den lyder ikke til at være meget ulig din.
#10271 BN 12 år siden
#10272 Collateral 12 år siden
#10273 Skeloboy 12 år siden
Kunne rigtig godt lide etteren, og fryder mig altid over actionfilm, der ikke er sovset ind cgi...
#10274 Ispep 12 år siden
Jeg kunne også lide filmen, og flere af Carpenters andre af ældre dato. Selv Christine er sgu en spøjs omgang.
#10275 Collateral 12 år siden
#10276 BN 12 år siden
Glæder jeg mig til.
#10277 BN 12 år siden
'The Thing' er også steget i graderne hos mig, efter at jeg fik mulighed for et gensyn via TDC's 100 gratis film.
#10278 Kruse 12 år siden
#10279 MMB 12 år siden
#10280 Slettet Bruger [3998488307] 12 år siden
Yeaah bitches! ;D