Gravatar

#10451 Giraffen 12 år siden

Godt nok er det en dag forsinket, men ses det skal den altså, så i aften står den på Independence Day. Ja jeg må krybe til korset og erkende at jeg faktisk finder den ganske underholdende. Det er en af den slags film, der godt kan genses med et par års mellemrum.
Gravatar

#10452 Kruse 12 år siden

"Sex, Lies and Videotape"
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10453 misuma 12 år siden

En af Soderbergh's bedste imo.

------------

Det bliver Stoker der skal ses...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#10454 Åkepool 12 år siden

? (10451) skrev:
Independence Day. Ja jeg må krybe til korset og erkende at jeg faktisk finder den ganske underholdende.

Den er da også feeeeeed.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#10455 Slettet Bruger [3998488307] 12 år siden

"Superman" på Netflix. Jeg gider ikke at vente på, at jeg får taget mig sammen til at købe filmene på dvd eller blu-ray, så nu må vi se, om jeg dropper et køb, efter dette gensyn.
Gravatar

#10456 Kruse 12 år siden

misuma (10453) skrev:
En af Soderbergh's bedste imo.

Den var yderst fremragende! Helt sikkert en af Soderbergh's bedste, selvom at det nok ville kræve et gensyn med flere af hans bedste film("Out of Sight", "Traffic", "Ocean's Eleven") før jeg kan vurdere, hvorvidt jeg synes at det er den bedste af hans film.

James Spader er virkelig forrygende i filmen!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10457 Batsy 12 år siden

The Outlaw Josey Wales
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#10458 Slettet Bruger [3998488307] 12 år siden

"Superman II" på Netflix. Underligt nok, er det faktisk de to eneste film, jeg har set på Netflix, der ikke fremstår voldsomt godt på billedsiden.

Om det er fordi Netflix har problemer i dag, skal jeg ikke kunne sige, men der er noget pixelering, ikke alvorligt, men det er ikke noget, jeg normalt oplever.
Gravatar

#10459 misuma 12 år siden

Bruno: Jeg oplevede det samme med Ice Age 4 i går. Normalt er det pixeleret de første sekunder hjemme hos os, men denne her gang gik det ikke væk.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#10460 Slettet Bruger [3998488307] 12 år siden

Ok, det kan være, at deres service bare ikke kørte optimalt så. :)

Skriv ny kommentar: