Nu vi snakker om "The Perks of Being a Wallflower", så har den og "We Need to Talk About Kevin" efterhånden gjort mig til en Ezra Miller-fan. Han virker godt nok talentfuld.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Nu vi snakker om "The Perks of Being a Wallflower", så har den og "We Need to Talk About Kevin" efterhånden gjort mig til en Ezra Miller-fan. Han virker godt nok talentfuld.
Har den stående uåbnet :/ men når man ved at det er en hård film er det ikke ligefrem det man vælger først :p
Har den stående uåbnet :/ men når man ved at det er en hård film er det ikke ligefrem det man vælger først :p
Den kan i hvert fald anbefales. Jeg er måske ikke den helt store fan af filmen(i forhold til mange andre i hvert fald), men Ezra Miller er ret forrygende i den.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#10531 Wangsgaard 12 år siden
#10532 Batsy 12 år siden
FANTASTISK FILM!
#10533 Kruse 12 år siden
#10534 Slettet Bruger [3998488307] 12 år siden
Filmen er jeg ikke så glad for, som jeg har været, men musikken...!
#10535 MOVIE1000 12 år siden
hvis ikke det lige var fordi at.......
1. Maden var ikke færdig
2. Hunden vælger at pisse indendørs af skræk
3. Naboen kommer på besøg
4. Telefonen ringer
5. Jeg skriver herinde
Den skal nok blive sat på iaften om den bliver set til ende er jeg dog mere i tvivl om.
#10536 Wangsgaard 12 år siden
JA! Var hele følelsesregisteret igennem midt om natten på arbejdet! Skal helt klart eje den.
#10537 Batsy 12 år siden
Haha, ja den er bestemt værd at eje og er især en af de teenage film som bare er nailed it big time!
#10538 Kruse 12 år siden
#10539 Wangsgaard 12 år siden
#10540 Kruse 12 år siden
Den kan i hvert fald anbefales. Jeg er måske ikke den helt store fan af filmen(i forhold til mange andre i hvert fald), men Ezra Miller er ret forrygende i den.