Jep, blev netop færdig med den i foregårs. :) Ville ønske jeg havde læst den, før jeg så filmen. Kunne godt havde tænkt mig, at opleve min egen forestilling af Bateman. Selvom det hellere ikke gjorde noget at havde Christian Bales stemme i hovedet til at læse de fantastiske monologer op. :p
Jep, blev netop færdig med den i foregårs. :) Ville ønske jeg havde læst den, før jeg så filmen. Kunne godt havde tænkt mig, at opleve min egen forestilling af Bateman. Selvom det hellere ikke gjorde noget at havde Christian Bales stemme i hovedet til at læse de fantastiske monologer op. :p
Hehe ja jeg havde det lidt på samme måde. Synes også den var lidt hård at komme igennem pga. den måde den er skrevet på:) Har også set og læst Rules of attraction som jeg har en stor svaghed for :)
Hehe ja jeg havde det lidt på samme måde. Synes også den var lidt hård at komme igennem pga. den måde den er skrevet på:) Har også set og læst Rules of attraction som jeg har en stor svaghed for :)
Det eneste jeg har problemer med er de lange beskrivelser af hvilket tøj folk har på. Dem kom jeg hurtigt til at skimme over. :p
Rules Of Attraction og Less Than Zero står pt. også øverst på min læse-liste!
#10551 Kruse 12 år siden
#10552 Åkepool 12 år siden
Det gør jeg nu heller ikke, men det bliver selvfølgelig noteret i min sorte bog ;)
#10553 Kruse 12 år siden
#10554 Kruse 12 år siden
#10555 Mikkel Abel 12 år siden
Det må være 20-30 gang jeg ser den film..
#10556 Wangsgaard 12 år siden
Læst bogen?
#10557 Mikkel Abel 12 år siden
Jep, blev netop færdig med den i foregårs. :)
Ville ønske jeg havde læst den, før jeg så filmen. Kunne godt havde tænkt mig, at opleve min egen forestilling af Bateman. Selvom det hellere ikke gjorde noget at havde Christian Bales stemme i hovedet til at læse de fantastiske monologer op. :p
#10558 Wangsgaard 12 år siden
#10559 Mikkel Abel 12 år siden
Det eneste jeg har problemer med er de lange beskrivelser af hvilket tøj folk har på. Dem kom jeg hurtigt til at skimme over. :p
Rules Of Attraction og Less Than Zero står pt. også øverst på min læse-liste!
#10560 Wangsgaard 12 år siden
Det var lige præcist det jeg mente, beskrivelserne af tøj og diverse bliver lidt trættende at læse efterhånden :)
Har heller ikke læst less than Zero endnu :)