Gravatar

#10701 Skeloboy 12 år siden

Kruse (10700) skrev:
"Mother" (Madeo)

Den har jeg kigget på mange gange - skriv gerne lidt om den, så er du sød! :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#10702 Herrguth 12 år siden

Så står den på gensyn med Before Sunrise og Before Sunset inden Before Midnight får premiere. Jeg glæder mig MEGET til at se den, og den får jo virkelige pæne ord med på vejen rundt omkring.
Gravatar

#10703 Slettet Bruger [3998488307] 12 år siden

Herrguth (10702) skrev:
Så står den på gensyn med Before Sunrise og Before Sunset inden Before Midnight får premiere. Jeg glæder mig MEGET til at se den, og den får jo virkelige pæne ord med på vejen rundt omkring.

Du kan også roligt glæde dig. :)
Gravatar

#10704 Mikkel Abel 12 år siden

Det bliver til Savages og Red Lights i aften og så står jeg tidligt op i morgen for at se Short Cuts.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#10705 Kruse 12 år siden

Skeloboy (10701) skrev:
Den har jeg kigget på mange gange - skriv gerne lidt om den, så er du sød! :)

Jeg har skrevet et par ord om den i "What-We-Saw-tråden" :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10706 Collateral 12 år siden

Ispep (10680) skrev:
Fed film, selvom PTA stjæler lige rigeligt fra Altman's Short Cuts, som i øvrigt også burde anbefales, medmindre du allerede har set den.

Den husker jeg på. Synes 'Magnolia' var ret så interessant, så ville bestemt være frisk på mere af den slags.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10707 Mikkel Abel 12 år siden

Collateral (10706) skrev:
Den husker jeg på. Synes 'Magnolia' var ret så interessant, så ville bestemt være frisk på mere af den slags.

Jeg har netop lige set Short Cuts, så jeg vil i hvert fald også rigtig gerne anbefale den! :)
Gravatar

#10708 Skeloboy 12 år siden

The Loneliness of the Long-Distance Runner og hvis medmindre kæresten vil hygge, så bliver det også til This Sporting Life
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#10709 Mikkel Abel 12 år siden

Senere i aften skal jeg se The Collector og i morgen tager jeg Texas Chainsaw Massacre (1974) og True Grit (2010)
Gravatar

#10710 knipsknips 12 år siden

The last stand - bd

Olympus has Fallen - bd

Action så det batter ! :D

Skriv ny kommentar: