Gravatar

#10781 BN 11 år siden

Collateral (10777) skrev:
Har set værre.

Jeg finder den første Bridget Jones-film ganske charmerende med en veloplagt Renée Zellweger i hovedrollen og Colin Firth som en moderne udgave af sin gamle Darcy-karakter (fra 'Pride and Prejudice'). Vi har den selv på dvd.

Men i 2'eren flyder plottet slet ikke på samme måde, bl.a. fordi man på kunstig og fantasiløs vis forsøger at genskabe 1'erens komiske trekants-drama (mellem Zellweger, Firth og Hugh Grant). Alt virker efter min mening for anstrengt og utroværdigt (set i forhold til den letflydende 1'er og - i særdeleshed - dennes konklusion angående Grants karakter).
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#10782 Collateral 11 år siden

BN (10781) skrev:
Jeg finder den første Bridget Jones-film ganske charmerende med en veloplagt Renée Zellweger i hovedrollen og Colin Firth som en moderne udgave af sin gamle Darcy-karakter (fra 'Pride and Prejudice'). Vi har den selv på dvd.

Men i 2'eren flyder plottet slet ikke på samme måde, bl.a. fordi man på kunstig og fantasiløs vis forsøger at genskabe 1'erens komiske trekants-drama (mellem Zellweger, Firth og Hugh Grant). Alt virker efter min mening for anstrengt og utroværdigt (set i forhold til den letflydende 1'er og - i særdeleshed - dennes konklusion angående Grants karakter).

Og jeg er ganske enig. Det er en overflødig film, der helt som du siger forsøger at genbruge 1'erens idéer og bare gør det i meget svagere grad. Jeg synes stadig karaktererne har en vis charme. Hovedsageligt Jones selv. Men det er en ringe film.

Står dog ved at jeg har set værre. I det mindste kedede jeg mig ikke. Var egentlig nogenlunde underholdt af voice'overen og situationerne. Men klart under middel.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10783 BN 11 år siden

Collateral (10782) skrev:
Står dog ved at jeg har set værre.

Det har jeg bestemt også.

Collateral (10782) skrev:
Jeg synes stadig karaktererne har en vis charme. Hovedsageligt Jones selv.

Enig. Men 2'eren minder bare én om, at man bør se 1'eren. ;-)
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#10784 Kruse 11 år siden

Afterschool
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10785 MadMartigan 11 år siden

Bourne Ultimatum
I'm your huckleberry...
Gravatar

#10786 Big Daddy 11 år siden

Evil Dead (remake) eller Walking Dead sæson 3, afsnit 4. Kommer lidt an om konen vil se med og om Fritten har ro:)
Os, De Konforme
Gravatar

#10787 Batsy 11 år siden

Big Daddy (10786) skrev:
Evil Dead (remake)

SPLATTER OG BLOOOD
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#10788 Kruse 11 år siden

"Lawless"
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10789 Collateral 11 år siden

The God Who Wasn't There (Netflix US)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10790 Batsy 11 år siden

Lord of war
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: