Gravatar

#10831 Skeloboy 11 år siden

I dag skal jeg se:
Toy Story
Toy Story 2
Toy Story 3
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#10832 Kisbye 11 år siden

De aanslag
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#10833 Kruse 11 år siden

Insidious
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10834 Collateral 11 år siden

Startet på sæson 2 af Breaking Bad
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10835 Kisbye 11 år siden

Jeg arbejder for tiden på listen Amanda Award - Best Film. Det er ret interessant, da norsk film ikke er noget man hører så meget til syntes jeg. (Udover Joachim Trier selvfølgelig)
Indtilvidere syntes jeg at deres komedier har været bedst. (Salmer fra kjøkkenet og Budbringeren)

Nu vil jeg gå igang med Kongen av Bastøy. Den ligger på Netflix USA.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#10836 knipsknips 11 år siden

Collateral (10834) skrev:
Startet på sæson 2 af Breaking Bad

Rigtig god fornøjelse. Kan huske, at jeg selv slugte de første 4 sæsoner i en hurtig omgang.
Gravatar

#10837 Collateral 11 år siden

Har egentlig været gået i stå i 1. sæson i et stykke tid, men så i går fik jeg lige set resten af den og altså også startet på 2 og er nu officielt hooked.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10838 weebs 11 år siden

The Man From the Earth
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#10839 Kruse 11 år siden

Room 237
Gravatar

#10840 Kruse 11 år siden

Zoolander

Skriv ny kommentar: