Gravatar

#10891 Riqon 11 år siden

Jeg skal på BIFF igen i år, Bergen Internationale FilmFestival. Men har ikke besluttet, hvad jeg skal se, tænker dog umiddelbart Gravity og The Fifth Estate. Ellers nogen forslag? Her er kataloget: http://www.biff.no/filmer/

The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#10892 Lord Beef Jerky 11 år siden

Riqon (10891) skrev:
Jeg skal på BIFF igen i år, Bergen Internationale FilmFestival. Men har ikke besluttet, hvad jeg skal se, tænker dog umiddelbart Gravity og The Fifth Estate. Ellers nogen forslag? Her er kataloget: http://www.biff.no/filmer/

The Act Of Killing
Lovelace
This Is The End
Upstream Color

De er i hvert fald alle film, jeg som minimum ville give 7/10.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#10893 Kruse 11 år siden

Lord Beef Jerky (10890) skrev:
God film!

Enig!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10894 Kisbye 11 år siden

Det er lige med at regne ud hvad det er for film, når titlerne står på svensk :)

Følgende film er interessante i mine øjne:
Fortiden (Le Passé)
Den grønne sykkelen (Wadjda)
Mor og sønn (Pozitia copilului)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#10895 Kisbye 11 år siden

eller norsk...
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#10896 Collateral 11 år siden

Don't Look Now
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10897 Fredag 11 år siden

Kruse (10893) skrev:
Enig!
Enig med Kruse!
Gravatar

#10898 Collateral 11 år siden

The Elephant Man
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10899 Kruse 11 år siden

Re-Animator
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10900 Collateral 11 år siden

21 Grams

Skriv ny kommentar: