Gravatar

#11061 M.L.P.F. 2010 11 år siden

Jeg tror jeg vil give den dér Breaking Bad en chance, hvor god er den? Ja jeg ved at den ses som en mesterværk og alt det dér, men som regel overdriver Amerikanerne, også er der nogen der siger at den er kedelig og danskernes smag er som regel anderledes, så hvor god er den fra 1/10?
H.I.F. Brian fra Family Guy..
Gravatar

#11062 Lord Beef Jerky 11 år siden

My-Little-Pony-Fan-2010 (11061) skrev:
Jeg tror jeg vil give den dér Breaking Bad en chance, hvor god er den? Ja jeg ved at den ses som en mesterværk og alt det dér, men som regel overdriver Amerikanerne, også er der nogen der siger at den er kedelig og danskernes smag er som regel anderledes, så hvor god er den fra 1/10?

Jeg besvarer gerne dit spørgsmål, hvis du blot fortæller mig, hvad du synes om alle Schwarzeneggers film fra 80erne.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#11063 M.L.P.F. 2010 11 år siden

Min kommentar er for kort til at blive indsendt, så istedet... Spørgsmålstegn.
Gravatar

#11064 Lord Beef Jerky 11 år siden

Det er blot en troll test alle nye brugere på filmz må igennem.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#11065 M.L.P.F. 2010 11 år siden

Lord Beef Jerky (11064) skrev:
Det er blot en troll test alle nye brugere på filmz må igennem.
Mmm, ved ikke helt hvordan jeg skal svare.. okay? Den metode skal jeg ihvertfald prøve! Eller faktisk jeg ved hvordan jeg skal svare! Jeg døde af grin da jeg læste din kommentar

Lord Beef Jerky (11062) skrev:
Jeg besvarer gerne dit spørgsmål, hvis du blot fortæller mig, hvad du synes om alle Schwarzeneggers film fra 80erne.

Hvor fanden kommer man fra "Breaking Bad" til "Swartsnegger" (Jeg fortrækker at kalde ham for det)?!?! Du er som sagt en sjov én.

EDIT: Nej, vent jeg har en bedre én, er du klar? Vent... Okay nu skriver jeg dét: Har aldrig brudt mig om Swartsnegger, er det okay at jeg laver en top 10 bedste Stallone film fra 80erne istedet?
Gravatar

#11066 Mikkel Abel 11 år siden

My-Little-Pony-Fan-2010 (11061) skrev:
så hvor god er den fra 1/10?

10/10.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#11067 Tenebrae 11 år siden

Joe Dantes Innerspace AKA Min mikro-makker
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#11068 Fredag 11 år siden

Tenebrae (11067) skrev:
Joe Dantes Innerspace AKA Min mikro-makker
En lille favorit i mine meget unge dage :)
Gravatar

#11069 M.L.P.F. 2010 11 år siden

MikkelAbel (11066) skrev:
10/10.
Tak så skal man igang med den :)
Gravatar

#11070 Skeloboy 11 år siden

Skal i dag se Amour og Smagen af Rust og Ben
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy

Skriv ny kommentar: