Har du tænkt dig at spørge mig om det i alle tråde? ;)
Nej, her er jeg heller ikke ironisk. Jeg så i tidernes morgen den og "Saving Private Ryan" med få dages eller få ugers mellemrum i Imperial og lagde ud med Ryan som jeg bare syntes var så fed og så var det måske bare antiklimakset der ramte mig, da jeg så den noget mere stille Thin red...
Måske var det forventningerne om noget helt andet, efter at have set Ryan, eller også var jeg pisse træt, eller også, ja så var den bare pisse kedelig.
Jeg har aldrig fået givet den en ny chance, da der bare hele tiden er nye film der skal ses, men min øjeblikkelige mening var, at den var kedelig.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Borset fra den ret messy CGI overload i sidste del, så synes jeg den film egentlig var ekstremt underholdene især for de 4 hovedpersoner har ekstrem god kemi. Den havde alle mulige sjove referencer, one liners især fra Sharlto copley.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#11281 Åkepool 11 år siden
Har du tænkt dig at spørge mig om det i alle tråde? ;)
Nej, her er jeg heller ikke ironisk. Jeg så i tidernes morgen den og "Saving Private Ryan" med få dages eller få ugers mellemrum i Imperial og lagde ud med Ryan som jeg bare syntes var så fed og så var det måske bare antiklimakset der ramte mig, da jeg så den noget mere stille Thin red...
Måske var det forventningerne om noget helt andet, efter at have set Ryan, eller også var jeg pisse træt, eller også, ja så var den bare pisse kedelig.
Jeg har aldrig fået givet den en ny chance, da der bare hele tiden er nye film der skal ses, men min øjeblikkelige mening var, at den var kedelig.
#11282 Fredag 11 år siden
#11283 Mikkel Abel 11 år siden
Haha! Jeg griner. 'At' havde nok været bedre. ;)
#11284 Kisbye 11 år siden
Syntes måske bedst om Days of Heaven. Specielt scenerne med markbranden er rigtig flotte.
#11285 misuma 11 år siden
Jeg håber/fornemmer en positiv overraskelse som eksempelvis Dead Snow var.
Dead Snow 2 traileren ser iøvrigt sjov ud.
#11286 Kruse 11 år siden
#11287 Mikkel Abel 11 år siden
Have fun!
Jeg smider The A-Team (2010) på..
#11288 Batsy 11 år siden
Borset fra den ret messy CGI overload i sidste del, så synes jeg den film egentlig var ekstremt underholdene især for de 4 hovedpersoner har ekstrem god kemi. Den havde alle mulige sjove referencer, one liners især fra Sharlto copley.
#11289 dyg 11 år siden
#11290 Kruse 11 år siden