Hvis du ikke normalt har muligheden for at se film alene, hvorfor så ikke sætte noget på du normalt ikke har mulighed for at se. Hvad med for eksempel noget fra den tjekkoslovakiske nye bølge. Det var ret høj kvalitet. Hvis du skal se noget horrorfilm, så vil jeg måske anbefale at snuse lidt til den italienske Giallo genre.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Hvis du ikke normalt har muligheden for at se film alene, hvorfor så ikke sætte noget på du normalt ikke har mulighed for at se.
Det giver ikke helt mening - jeg skal jo se alle de film, jeg har i samlingen, så er det jo lige meget, hvad jeg ser hvornår :)
Min liste over manglende film er:
1990: The Bronx Warrior After Hours Alice Doesn't Live Here Anymore Angel Heart Animal Kingdom Arrangement, The Bad News Bears Beyond the Hills Bling Ring, The Broken Circle Breakdown, The Brown Bunny, The Bully Castle, The Children Are Watching Us, The Creation Dersu Uzala Double Impact Eel, The Expect No Mercy Fail-Safe Fearless Tiger Frances Ha Great Beauty, The His Girl Friday Hugo I Live In Fear Imaginarium of Doctor Parnassus, The Kapringen Kekexili: Mountain Patrol Lincoln Man On A Tighrope Missing Gun, The Mister Lonely New York, New York Nordvest Oslo 31. August Philadelphia Place Beyond The Pines, The Rabbit Hole Rare Exports Scandal Sea of Grass, The Seven Psycopaths Seven Swords Shoeshine Spies og Glistrup Spring Breakers Talons of the Eagle The Visitor Tideland To Die For Trash Humpers United States of Leland, The Wadjda Wassup Rockers Who's That Knocking at My Door? Zu Warriors From Magic Mountain
Kisbye (11457) skrev:
Hvad med for eksempel noget fra den tjekkoslovakiske nye bølge. Det var ret høj kvalitet.
Men det har jeg jo set ;) - bare ikke nok. Der er en del film, jeg gerne vil se endnu.
Kisbye (11457) skrev:
Hvis du skal se noget horrorfilm, så vil jeg måske anbefale at snuse lidt til den italienske Giallo genre.
Har snust lidt. Blood and Black Lace og Profondo Rosso. De var ikke lige mig.
Har måske også mere end fem. Hvis man tager DVD profilers definition af horoor, har jeg 95(men den er meget bred)
Alien Alien 3 Alien Genopstandelsen Aliens Angel Seasons 1-5 - 30 Disc DVD Set Attack of the Killer Tomatoes Bad Taste Battle Royale Beast of Yucca Flats Black Christmas Blood and Black Lace Braindead Bride of the Monster / Night of the Ghouls THE Brood Børnehjemmet Cabinet of Dr.Caligari Cannibal! The Musical Class Of Nuke'Em High Class Of Nuke'Em High 2: Subhumanoid Meltdown Critters Critters 2 Critters 3 Critters 4 Critters Collection Cronos Cujo Dead Ringers Dead Zone Devil's Backbone Don't Look Now Dr. Jekyll and Mr. Hyde Dværgen (The Sinful Dwarf) Epidemic Eraserhead Event Horizon Eyes Without a Face Faust Fly Frankenstein Junior Freaks Funny Games Ghostbusters Ghoulies & Ghoulies II Hour of the Wolf House Hunchback of Notre Dame I Spit on your Grave Ichi the Killer The Isle Jacob's Ladder Jaws Kannibal Massakren Killer Klowns From Outer Space King Kong Kwaidan Last House on the Left Legend of the 7 Golden Vampires Let the Right One In Manos the Hands of Fate Martyrs Mega Shark vs Giant Octopus Naked Lunch Nightbreed Ninth Gate Nosferatu (1922) Onibaba The Others Pan's Labyrinth Peeping Tom Pitfall Plan 9 from Outer Space Possession Profondo Rosso Rabid Riget Riget II Rosemary's Baby Santa Sangre Scanners A Serbian Film Shivers Silent Night, Deadly Night Song at Midnight The Thing Third Part of the Night Toxic Avenger Toxic Avenger Part II Troll / Troll 2 Vampyr - "The Strange Adventure of Allan Gray" Videodrome What Ever Happened to Baby Jane? Zombieland
#11451 Space Monster 10 år siden
Den kører lige nu på DR2 :-)
― George R.R. Martin
#11452 Mikkel Abel 10 år siden
#11453 Allan Jacobsen 10 år siden
Who's That Knocking at My Door?
Boxcar Bertha
Alice Doesn't Live Here Anymore
New York, New York
After Hours
Hugo
#11454 Lord Beef Jerky 10 år siden
#11455 Allan Jacobsen 10 år siden
Jeg er ikke den store fan af horrorfilm. Tror jeg har sammenlagt 5 i min samling...
#11456 Lord Beef Jerky 10 år siden
#11457 Kisbye 10 år siden
Hvad med for eksempel noget fra den tjekkoslovakiske nye bølge. Det var ret høj kvalitet.
Hvis du skal se noget horrorfilm, så vil jeg måske anbefale at snuse lidt til den italienske Giallo genre.
#11458 Allan Jacobsen 10 år siden
Det giver ikke helt mening - jeg skal jo se alle de film, jeg har i samlingen, så er det jo lige meget, hvad jeg ser hvornår :)
Min liste over manglende film er:
After Hours
Alice Doesn't Live Here Anymore
Angel Heart
Animal Kingdom
Arrangement, The
Bad News Bears
Beyond the Hills
Bling Ring, The
Broken Circle Breakdown, The
Brown Bunny, The
Bully
Castle, The
Children Are Watching Us, The
Creation
Dersu Uzala
Double Impact
Eel, The
Expect No Mercy
Fail-Safe
Fearless Tiger
Frances Ha
Great Beauty, The
His Girl Friday
Hugo
I Live In Fear
Imaginarium of Doctor Parnassus, The
Kapringen
Kekexili: Mountain Patrol
Lincoln
Man On A Tighrope
Missing Gun, The
Mister Lonely
New York, New York
Nordvest
Oslo 31. August
Philadelphia
Place Beyond The Pines, The
Rabbit Hole
Rare Exports
Scandal
Sea of Grass, The
Seven Psycopaths
Seven Swords
Shoeshine
Spies og Glistrup
Spring Breakers
Talons of the Eagle
The Visitor
Tideland
To Die For
Trash Humpers
United States of Leland, The
Wadjda
Wassup Rockers
Who's That Knocking at My Door?
Zu Warriors From Magic Mountain
Men det har jeg jo set ;) - bare ikke nok. Der er en del film, jeg gerne vil se endnu.
Har snust lidt. Blood and Black Lace og Profondo Rosso. De var ikke lige mig.
Har måske også mere end fem. Hvis man tager DVD profilers definition af horoor, har jeg 95(men den er meget bred)
Alien 3
Alien Genopstandelsen
Aliens
Angel Seasons 1-5 - 30 Disc DVD Set
Attack of the Killer Tomatoes
Bad Taste
Battle Royale
Beast of Yucca Flats
Black Christmas
Blood and Black Lace
Braindead
Bride of the Monster / Night of the Ghouls
THE Brood
Børnehjemmet
Cabinet of Dr.Caligari
Cannibal! The Musical
Class Of Nuke'Em High
Class Of Nuke'Em High 2: Subhumanoid Meltdown
Critters
Critters 2
Critters 3
Critters 4
Critters Collection
Cronos
Cujo
Dead Ringers
Dead Zone
Devil's Backbone
Don't Look Now
Dr. Jekyll and Mr. Hyde
Dværgen (The Sinful Dwarf)
Epidemic
Eraserhead
Event Horizon
Eyes Without a Face
Faust
Fly
Frankenstein Junior
Freaks
Funny Games
Ghostbusters
Ghoulies & Ghoulies II
Hour of the Wolf
House
Hunchback of Notre Dame
I Spit on your Grave
Ichi the Killer
The Isle
Jacob's Ladder
Jaws
Kannibal Massakren
Killer Klowns From Outer Space
King Kong
Kwaidan
Last House on the Left
Legend of the 7 Golden Vampires
Let the Right One In
Manos the Hands of Fate
Martyrs
Mega Shark vs Giant Octopus
Naked Lunch
Nightbreed
Ninth Gate
Nosferatu (1922)
Onibaba
The Others
Pan's Labyrinth
Peeping Tom
Pitfall
Plan 9 from Outer Space
Possession
Profondo Rosso
Rabid
Riget
Riget II
Rosemary's Baby
Santa Sangre
Scanners
A Serbian Film
Shivers
Silent Night, Deadly Night
Song at Midnight
The Thing
Third Part of the Night
Toxic Avenger
Toxic Avenger Part II
Troll / Troll 2
Vampyr - "The Strange Adventure of Allan Gray"
Videodrome
What Ever Happened to Baby Jane?
Zombieland
#11459 MMB 10 år siden
Jeg gratulerer! Også selvom det er nogle af Scorseses svageste film.
#11460 Allan Jacobsen 10 år siden