Tak tak. Hvad mener du sandheden, hvis man må spørge? :)
Så vidt jeg husker, får man et klart indtryk af, at Phil Fishs makker ikke vil deltage i filmen og det stod der vist også oprindeligt i den digitale udgave, men faktisk spurgte filmskaberne ham aldrig.
Så man får aldrig hans side af historien og kun Fishs uforbeholdne mening, der får makkeren til at se ud som et røvhul - jeg skal så ikke kunne sige, om han er det, eller om Fish bare er virkelig svær at samarbejde med, men det ville være interessant at høre begge sider af sagen.
#11691 Slettet Bruger [789424117] 10 år siden
Så vidt jeg husker, får man et klart indtryk af, at Phil Fishs makker ikke vil deltage i filmen og det stod der vist også oprindeligt i den digitale udgave, men faktisk spurgte filmskaberne ham aldrig.
Så man får aldrig hans side af historien og kun Fishs uforbeholdne mening, der får makkeren til at se ud som et røvhul - jeg skal så ikke kunne sige, om han er det, eller om Fish bare er virkelig svær at samarbejde med, men det ville være interessant at høre begge sider af sagen.
#11692 Kisbye 10 år siden
#11693 Kisbye 10 år siden
#11694 Kisbye 10 år siden
#11695 Space Monster 10 år siden
― George R.R. Martin
#11696 knipsknips 10 år siden
#11697 Riqon 10 år siden
Igen? Jeg så den færdig for et par uger siden og syntes finalen var yderst tilfredsstillende. Fantastisk serie.
#11698 Space Monster 10 år siden
― George R.R. Martin
#11699 Ryder666 10 år siden
#11700 Kisbye 10 år siden