Fordi det er en ultimative guilty pleasure - og fordi jeg var igang med en tegning og derfor skulle have noget kørende jeg kunne følge med i halvt...og Con Air er en rigtig slå-hjernen-fra film - tror næsten det er kongen af dem :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#79 Der kan man bare se. Har bare aldrig stødt på den, hverken hos danske eller udenlandske forhandlere. Og dvdcompare, har ingen information omkring den. Men det siger vel sig selv at franskmændene har udgivet den.
(ved iøvrigt ikke lige hvad der skete med mit andet indlæg, det som om siden stadig har lidt børnesydomme)
#1471 wimmie 15 år siden
Fordi det er en ultimative guilty pleasure - og fordi jeg var igang med en tegning og derfor skulle have noget kørende jeg kunne følge med i halvt...og Con Air er en rigtig slå-hjernen-fra film - tror næsten det er kongen af dem :D
#1472 Kruse 15 år siden
Klasse no-brainer/guilty pleasure film! :D
#1473 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1474 Skeloboy 15 år siden
#1475 filmz-Utyske 15 år siden
#1476 Batsy 15 år siden
#1477 fubar 15 år siden
#1478 Kruse 15 år siden
#1479 Steffan Rasmussen 15 år siden
Amazon.fr
#1480 fubar 15 år siden
Der kan man bare se. Har bare aldrig stødt på den, hverken hos danske eller udenlandske forhandlere. Og dvdcompare, har ingen information omkring den. Men det siger vel sig selv at franskmændene har udgivet den.
(ved iøvrigt ikke lige hvad der skete med mit andet indlæg, det som om siden stadig har lidt børnesydomme)