#1629 Tag du Notebook næste gang. Det er John Cassavetes søn, som faktisk har begået en af de få rigtig gode chick flicks, med godt skuespil. En fryd at se James Garner i denne rolle.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Er temmelig sløj og smadret med ondt i halsen og hovedet fyldt med snot, så den kommer nok til at stå på masser af film og serier i dag.
Har lige lånt 3 sæsoner af "Supernatural" som jeg aldrig rigtig har set, så jeg tror da vi prøver at nuppe et par afsnit...nogen der kan anbefale eller fraråde?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg har "SuperNatural" på min top 10 liste over yndlingsserier, så den kommer varmt anbefalet herfra. :)
Eric Kripke har taget det bedste fra "Buffy TVS" og "The X-Files" og krydret det med inspiration fra bl.a. tegenserien "Hellblazer", som filmen "Constantine" er lavet over. Et herligt miks der fungere fremragende og har gjort det i næsten alle afsnit af de 5 sæsoner serien har kørt i. Et andet kæmpe plus er selvfølgelig også samspillet/kemien mellem de to hovedroller, Jared Padelecki og Jensen Ackles, som er meget overbevisende og vildt underholdende.
Er sikker på at du ret hurtigt vil komme til at elske "SuperNatural", så ta' du bare hul på serien i dag. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#1631 MOVIE1000 15 år siden
#1632 Åkepool 15 år siden
Af de fire film, har jeg kun set "The notebook" og den er i mine øjne, en kende overvurderet. Den er god men så heller ikke mere.
Se du "Waltz With Bashir" og sig hvad du synes ;)
#1633 Kruse 15 år siden
En rigtig glimrende film i øvrigt!
#1634 weebs 15 år siden
#1635 filmz-Bruce 15 år siden
#1636 christianhg 15 år siden
#1637 wimmie 15 år siden
Har lige lånt 3 sæsoner af "Supernatural" som jeg aldrig rigtig har set, så jeg tror da vi prøver at nuppe et par afsnit...nogen der kan anbefale eller fraråde?
#1638 NightHawk 15 år siden
Jeg har "SuperNatural" på min top 10 liste over yndlingsserier, så den kommer varmt anbefalet herfra. :)
Eric Kripke har taget det bedste fra "Buffy TVS" og "The X-Files" og krydret det med inspiration fra bl.a. tegenserien "Hellblazer", som filmen "Constantine" er lavet over. Et herligt miks der fungere fremragende og har gjort det i næsten alle afsnit af de 5 sæsoner serien har kørt i. Et andet kæmpe plus er selvfølgelig også samspillet/kemien mellem de to hovedroller, Jared Padelecki og Jensen Ackles, som er meget overbevisende og vildt underholdende.
Er sikker på at du ret hurtigt vil komme til at elske "SuperNatural", så ta' du bare hul på serien i dag. :)
#1639 wimmie 15 år siden
Oh well, jeg må vel bare vente og se...
#1640 dyg 15 år siden