Gravatar

#2021 dyg 14 år siden

South Park: Bigger, Longer & Uncut.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2022 filmz-Bruce 14 år siden

Lord Beef Jerky (2008) skrev:
Det kan godt være jeg er for gammel og traditionel, når det kommer til agentfilm, men jeg synes satme ikke Craig er den bedste Bond. Han fungerer fint som en opdateret version af Bond, men Connery har uanede mængder af charme... jeg kan nu også meget godt li' Moores indsats. Han gjorde Bond en smule mere fjollet, og det synes jeg passer glimrende i de film han medvirkede i.

Jeg kan godt lide Craig, men jeg er helt enig med "de gamle" ... også Moore :) Live and Let Die er min nummer 2 favorit Bond film.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2023 Kruse 14 år siden

Jeg har tænkt mig enten at se en film af Godard eller af Kubrick, og valget står i mellem "À bout de Souffle", "The Killing" og "Paths of Glory", men jeg kan ikke helt beslutte mig. Nogen der har et forslag?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2024 Lord Beef Jerky 14 år siden

Paths Of Glory er i hvert fald en fantastisk film. Jeg har ikke set A Boat In Souffle.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2025 Kruse 14 år siden

Fino! Så bliver det Paths of Glory!
Gravatar

#2026 Lord Beef Jerky 14 år siden

Sej! Enjoy!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2027 wimmie 14 år siden

Vil se noget "Medium" - og vil prøve at overtale husbonden til at se Dogville bagefter...så det ender noget med noget Die Hard :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2028 Skeloboy 14 år siden

#2025 - de er alle rigtig fede...men The Killing er bedst...
Gravatar

#2029 misuma 14 år siden

Endte med at se 13 Ghosts på en slidt vhs - Popgys fra den sleske skuffe, guilty pleasures er okay sommetider.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#2030 Kruse 14 år siden

#2026: I did!!! Jeg tror faktisk at den hopper direkte ind på en 2. plads over bedste Kubrick-film(A Clockwork Orange vil selvfølgelig altid være nummer 1!).

Skriv ny kommentar: