Det kan godt være jeg er for gammel og traditionel, når det kommer til agentfilm, men jeg synes satme ikke Craig er den bedste Bond. Han fungerer fint som en opdateret version af Bond, men Connery har uanede mængder af charme... jeg kan nu også meget godt li' Moores indsats. Han gjorde Bond en smule mere fjollet, og det synes jeg passer glimrende i de film han medvirkede i.
Jeg kan godt lide Craig, men jeg er helt enig med "de gamle" ... også Moore :) Live and Let Die er min nummer 2 favorit Bond film.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg har tænkt mig enten at se en film af Godard eller af Kubrick, og valget står i mellem "À bout de Souffle", "The Killing" og "Paths of Glory", men jeg kan ikke helt beslutte mig. Nogen der har et forslag?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#2026: I did!!! Jeg tror faktisk at den hopper direkte ind på en 2. plads over bedste Kubrick-film(A Clockwork Orange vil selvfølgelig altid være nummer 1!).
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#2021 dyg 14 år siden
#2022 filmz-Bruce 14 år siden
Jeg kan godt lide Craig, men jeg er helt enig med "de gamle" ... også Moore :) Live and Let Die er min nummer 2 favorit Bond film.
#2023 Kruse 14 år siden
#2024 Lord Beef Jerky 14 år siden
#2025 Kruse 14 år siden
#2026 Lord Beef Jerky 14 år siden
#2027 wimmie 14 år siden
#2028 Skeloboy 14 år siden
#2029 misuma 14 år siden
#2030 Kruse 14 år siden