Gravatar

#241 filmz-Narniabæver 14 år siden

South Park: Bigger, Longer & Uncut
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#242 Kruse 14 år siden

Jeg overvejer hvilken film jeg skal se. Valget står imellem "Barton Fink", "Frozen River", "The Notebook" eller "Høstsonaten". Nogen der har et forslag?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#243 Neslom 14 år siden

Vil anbefale Frozen River
Gravatar

#244 Kruse 14 år siden

#243: Tak for dit forslag. Det er også "Frozen River" som der mest trækker i mig, så jeg tror at jeg smækker den på :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#245 MMB 14 år siden

Jeg har lige set Se7en for første gang nogensinde. Den var da god, men jeg må indrømme, at jeg havde forventet mere. 8/10, men tættere på 7/10 end 9/10.
Gravatar

#246 Takfornu 14 år siden

Efter en dag med udelukkende S/H klassikere fra USA (Double Indemnity og The Third Man), Frankrig (Forbidden Games/Jeux interdits, Weges of Fear/Le salaire de la peur og Jules et Jim) og Japan (Seven Samurai) ... Gør jeg klar til lidt popcorn underholdning på TV2 ... i form af Mr. Brooks :o)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#247 wimmie 14 år siden

Skal til at se The Inglorious Bastards...jep, den originale ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#248 filmz-Narniabæver 14 år siden

Så lige Niko og de flyvende Rensdyr.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#249 Takfornu 14 år siden

Har lige kedet mig igennem Saw II og en okay Mr. Brooks .... Kan ikke sove, så jeg må en tur i reolen for at fnde noget at slutte natten af med kvalitet :) ... tror at jeg sætter Old Boy på :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#250 elwood 14 år siden

Sad også og grinnede mig igennem Fukssvansen 2

ekstrem grotesk, og ikke en bid underholdende, eneste plus er Tobin Bell han har den her herlige kold moderiske stemmme.

Gad vildt godt og se ham i en Komedie, bare for at se ham lave noget lidt andet.

Overvejer lidt og sætte Batman Begins på nu her bare for lige og rense sjælen igen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: