Jeg har ikke set 8½, Road to Perdition eller There Will Be Blood, og alle filmene er på DVD. Har stadig ikke fået anskaffet mig en BD afspiller endnu. -.-
Jeg har ikke set 8½, Road to Perdition eller There Will Be Blood, og alle filmene er på DVD.
"Road to Perdition" er nok den mest tilgængelige af filmene, og selvom det også er en glimrende film, er de to andre den klart overlegen. Alle tre film er dog visuelle skønheder: "8½" har Gianni Di Venanzo som fotograf, "Road to Perdition" har Conrad L. Hall, og "There Will Be Blood" har Robert Elswit!
Så hvis du ikke er i humør til tunge film, så vælg "Road to Perdition".
Nope, har ikke sat nogen af dem på, og jeg tror jeg ender med Sopranos sæson 1, som jeg aldrig har set før. :D Jeg vælger den netop, fordi hvert afsnit ikke varer så lang tid, så jeg altid kan stoppe efter et afsnit eller to og gemme resten.
#261 Takfornu 14 år siden
#262 MMB 14 år siden
Jeg har ikke set 8½, Road to Perdition eller There Will Be Blood, og alle filmene er på DVD. Har stadig ikke fået anskaffet mig en BD afspiller endnu. -.-
#263 BN 14 år siden
Ja, Cape Fear, som efter min mening er den absolut bedste af de nævnte film.
#264 evermind 14 år siden
Jeg overvejer selv at smide Night of the Living Dead 3D i maskinen for at se, hvor meget der egentlig er ved dét ... :)
#265 Antlion 14 år siden
"Road to Perdition" er nok den mest tilgængelige af filmene, og selvom det også er en glimrende film, er de to andre den klart overlegen. Alle tre film er dog visuelle skønheder: "8½" har Gianni Di Venanzo som fotograf, "Road to Perdition" har Conrad L. Hall, og "There Will Be Blood" har Robert Elswit!
Så hvis du ikke er i humør til tunge film, så vælg "Road to Perdition".
(Hvis du da ikke allerede har sat én af dem på)
#266 evermind 14 år siden
Nå ja, og et par fjollede papbriller på næsen. :(
#267 MMB 14 år siden
Nope, har ikke sat nogen af dem på, og jeg tror jeg ender med Sopranos sæson 1, som jeg aldrig har set før. :D Jeg vælger den netop, fordi hvert afsnit ikke varer så lang tid, så jeg altid kan stoppe efter et afsnit eller to og gemme resten.
#268 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#269 filmz-Narniabæver 14 år siden
#270 Batsy 14 år siden