Gravatar

#2731 Skeloboy 14 år siden

jonasgr (2729) skrev:
#2728 Hvilken version ?

1939-versionen. Er Peter O' Tooles værd at købe?

Skal lige se de to afsnit af Scrubs på 3+, og senere:

An Affair To Remember
Gravatar

#2732 filmz-jonasgr 14 år siden

#2731 Jeg synes den er ganske god, men jeg synes jo også at Peter O'Toole altid er værd at bruge tid på. Men det er jo en musical, men omvendt at Peter O'Toole kan være så god i en musical (han har jo ikke ligefrem verdens bedste stemme) er det hele værd.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#2733 Skeloboy 14 år siden

#2732 - ah, ok. Har ikke lige fået med, det var en musical. Her skulle der have stået noget i stil med: "Har ikke set supermeget med Peter O' Toole", men har set disse: Lawrence of Arabia, How To Steal A Million, The Lion In The Winter, Zulu Dawn, The Last Emperor, High Spirits, Phantoms, Troy, Stardust. Men jeg mangler at se flere film, hvor han er på niveau med Lawrence og Lion In The Winter.
Gravatar

#2734 filmz-jonasgr 14 år siden

#2733 Hehe, der nævner du så også hans nok bedste præstationer. Men du mangler i hvert Becket, hvor han også spiller King Henry II ligesom i Lion in the Winter. Af hans senere film har han mest haft små biroller hist og pist og jeg har ikke set så meget med ham af hans nyere film. Han fik dog et dejligt "comeback" i Venus, som også er en god film. Og den sidste jeg umiddelbart vil anbefale er The Stunt Man, hvor han har baseret sin præstation på David Lean.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#2735 Skeloboy 14 år siden

#2734 - nu ved jeg ikke lige, om High Spirits kan betegnes som hans bedste præstation...:), men ja, Becket skal jeg have og venus.
Gravatar

#2736 filmz-jonasgr 14 år siden

#2735 Hov, det var også meningen at der skulle stået noget i retningen af at Lawrence og Lion in the Winter er blandt hans bedste. High Spirits har jeg ikke lige set, men det er sikkert ikke blandt hans bedste :)
'Cause I'm evil"
Gravatar

#2737 Skeloboy 14 år siden

#2736 - hehe, nej. Det er en meget underlig komedie-gyser-lal med Steve Guttenberg. Men det jeg mente var, at jeg mangler at se ham i flere roller. Der er ingen tvivl om, at i Lawrence og Lion er han genial, men er ikke overbevist om, at han sådan generelt er det...
Gravatar

#2738 Bony 14 år siden

Jeg fik lige lyst til et gensyn med Life on mars. Så nu smider jeg blu-ray'en med sæson 1 på. :)

Fåårk, jeg glæder mig!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2739 Antlion 14 år siden

Skeloboy (2733) skrev:
Men jeg mangler at se flere film, hvor han er på niveau med Lawrence og Lion In The Winter.

Gør dig selv en tjeneste, og skaf "Becket" samt "The Ruling Class"! :)
Gravatar

#2740 filmz-jonasgr 14 år siden

Nå ja "The Ruling Class" havde jeg glemt. Det er godt nok også lang tid siden jeg har set den.
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: