Gravatar

#2811 MOVIE1000 14 år siden

#2809 tror du selv på at han mente det med den smiley??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2812 djibyman2-the seque 14 år siden

Præcis som #2811 har sagt, jeg tror det skulle tages med et gram salt, et godt råd, tag en slapper, det hjælper;-)
Gravatar

#2813 Skeloboy 14 år siden

Tihi, det fik mit humør op...:)
Gravatar

#2814 djibyman2-the seque 14 år siden

#2813, ja der er intet som en lille diskussion, det kan altid få humøret op;-)
Gravatar

#2815 djibyman2-the seque 14 år siden

...eller ned;-)
Gravatar

#2816 filmz-ImDownlow 14 år siden

Det må da være dejligt for jer at der ikke skal mere til at more jer;-(
I´´m not locked in here with you, you're locked in here with me!!!"
Gravatar

#2817 djibyman2-the seque 14 år siden

ImDownlow (2816) skrev:
Det må da være dejligt for jer at der ikke skal mere til at more jer;-(

;-(....ligefrem, nu bliver jeg nok nød til at bede dig om at snuppe en tudekiks.!
Gravatar

#2818 MOVIE1000 14 år siden

der er nok en der har spist rå løg til morgenmad :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2819 Skeloboy 14 år siden

#2816 - det meste er bare gas. Men det er nu ikke smart at skrive om at downloade på et dedikeret filmforum. Men nuvel, kan se du er ny her, al begyndelse er svær og velkommen til...håber ikke du allerede er skræmt væk :)
Gravatar

#2820 Bony 14 år siden

@ImDownlow - Jeg må indrømme, at jeg har ganske svært ved, at tage dig seriøst. Det skyldes dog ikke at du kalder mig ved sproglige blomster, såsom "fucking" og "nar", det er vel blot hvad man kan forvente. Nej, jeg har svært ved, at tage dig seriøst da du åbenbart synes, at det er helt iorden at stjæle andre folks arbejde, blot fordi at du "bruger en fucking formue vær eneste måned på biograf billetter, og leje af blockbuster film". Pu ha, det må være hårdt sådan at skulle bruge så mange penge hver måned? Jamen, så er det da helt okay lige, at tage lidt af andres arbejde uden at betale for det, når nu "helligheds-kvoten" for måneden er opbrugt. Jesus Kristus!

Det kan godt være, at jeg lyder som en gammel nar. Men du lyder som en forkælet teenager!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: