#2816 - det meste er bare gas. Men det er nu ikke smart at skrive om at downloade på et dedikeret filmforum. Men nuvel, kan se du er ny her, al begyndelse er svær og velkommen til...håber ikke du allerede er skræmt væk :)
@ImDownlow - Jeg må indrømme, at jeg har ganske svært ved, at tage dig seriøst. Det skyldes dog ikke at du kalder mig ved sproglige blomster, såsom "fucking" og "nar", det er vel blot hvad man kan forvente. Nej, jeg har svært ved, at tage dig seriøst da du åbenbart synes, at det er helt iorden at stjæle andre folks arbejde, blot fordi at du "bruger en fucking formue vær eneste måned på biograf billetter, og leje af blockbuster film". Pu ha, det må være hårdt sådan at skulle bruge så mange penge hver måned? Jamen, så er det da helt okay lige, at tage lidt af andres arbejde uden at betale for det, når nu "helligheds-kvoten" for måneden er opbrugt. Jesus Kristus!
Det kan godt være, at jeg lyder som en gammel nar. Men du lyder som en forkælet teenager!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#2811 MOVIE1000 14 år siden
#2812 djibyman2-the seque 14 år siden
#2813 Skeloboy 14 år siden
#2814 djibyman2-the seque 14 år siden
#2815 djibyman2-the seque 14 år siden
#2816 filmz-ImDownlow 14 år siden
#2817 djibyman2-the seque 14 år siden
;-(....ligefrem, nu bliver jeg nok nød til at bede dig om at snuppe en tudekiks.!
#2818 MOVIE1000 14 år siden
#2819 Skeloboy 14 år siden
#2820 Bony 14 år siden
Det kan godt være, at jeg lyder som en gammel nar. Men du lyder som en forkælet teenager!