Du må gerne lige melde tilbage, om den er noget værd.
Jeg har set den før...
Altså den er ret fjollet - den omhandler 10 små historier (som hænger lidt sammen) baseret på De 10 Bud - historierne rangerer fra fantastiske til ret platte; men man får lov til at se Winona Ryder have sex med en bugtalerdukke, Oliver Platt imitere Arnold Schwazenegger og så er der en ret genial historie om en kirug der ender i fængsel :D Mange gode ideer og et par rigtig sjove jokes - jeg vil nok give den en lille 4/6; det er bestemt ikke større filmkunst men den er nu lidt af en guilty pleasure ;) Hvorvidt man finder den sjov eller ej kommer nok meget an på ens humor - i denne film vil jeg smide tillægsord som absurd, grotesk, provokerende, sarkastisk, satirisk, plat og wtf? efter den ;)
[url=
Lidt bedre er nok filmen "Wet Hot American Summer" af det samme hold
[url= hot American summer trailer[/url]
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
men man får lov til at se Winona Ryder have sex med en bugtalerdukke
Det var det eneste jeg vidste om den på forhånd og det der gjorde, at jeg ved jeg skal se den en dag (altså at Ryder er med, ikke nødvendigvis at hun har sex med dukken), men meget fint lige at høre en andens mening om den :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
#3041 wimmie 14 år siden
Trænger til noget fjollet ;)
#3042 evermind 14 år siden
#3043 jessup 14 år siden
#3044 neran 14 år siden
#3045 Åkepool 14 år siden
Du må gerne lige melde tilbage, om den er noget værd.
#3046 Bony 14 år siden
#3047 wimmie 14 år siden
Jeg har set den før...
Altså den er ret fjollet - den omhandler 10 små historier (som hænger lidt sammen) baseret på De 10 Bud - historierne rangerer fra fantastiske til ret platte; men man får lov til at se Winona Ryder have sex med en bugtalerdukke, Oliver Platt imitere Arnold Schwazenegger og så er der en ret genial historie om en kirug der ender i fængsel :D
Mange gode ideer og et par rigtig sjove jokes - jeg vil nok give den en lille 4/6; det er bestemt ikke større filmkunst men den er nu lidt af en guilty pleasure ;)
Hvorvidt man finder den sjov eller ej kommer nok meget an på ens humor - i denne film vil jeg smide tillægsord som absurd, grotesk, provokerende, sarkastisk, satirisk, plat og wtf? efter den ;)
[url=
Lidt bedre er nok filmen "Wet Hot American Summer" af det samme hold
[url= hot American summer trailer[/url]
#3048 Åkepool 14 år siden
Det var det eneste jeg vidste om den på forhånd og det der gjorde, at jeg ved jeg skal se den en dag (altså at Ryder er med, ikke nødvendigvis at hun har sex med dukken), men meget fint lige at høre en andens mening om den :)
#3049 Kruse 14 år siden
#3050 filmz-Myrepip 14 år siden