Avatar er jo uden sammenligning den bedste 3D film indtil videre. Bemærk, at når jeg siger 3D film, mener jeg, at selve 3D effekten er bedst der, og ikke nødvendigvis filmkvalitetsmæssigt.
Ja okay 3D effekten fungerede okay, men så spændende synes jeg heller ikke at 3D er og efter noget tid lagde jeg egentlig ikke mærke til det og så står man tilbage med selve filmen og på det punkt går det stille og roligt ned ad bakke. Historien er et stort sammenkog af storfilm, som er kommet ud af Hollywood gennem de sidste 10-20 år: så som Dances With Wolves, The Last Samurai og Pocahontas. Egentlig har jeg ikke noget i mod det, men det der irriterer mig er at den ikke bringer noget nyt til "genren", det er de samme klicheer om og om igen og jeg var stort set i stand til forudsige filmens handling 20 minutter inde og filmen. Karaktererne er også papirstynde og igen bevæger den sig over i klicheerne på det område: vi har den pengegriske firmamand, der er ligeglad med naturen og lignende, han vil bare tjene penge og så er der den onde, onde, onde general, som ikke skyer nogen midler for at fuldføre missionen.
Filmen er alt, alt for kedelig når man kun kigger på handlingen og personerne, og så står man tilbage med teknologien, som bestemt ser imponerende ud, men der skal altså mere til at fange min interesse end bare flotte billeder.
Patton There Will Be Blood Untergang Consequences of Love Becket Lawrence of Arabia Who's Afraid of Virginia Wolf The Spy Who Came in from the Cold Unforgiven
#3061 MMB 14 år siden
#3062 filmz-Myrepip 14 år siden
...this is the first 3D film released on Blu-ray that could send me over the edge and cause me to buy in to the technology.
Nogen som har set den?
#3063 Bobby Singer 14 år siden
Filmen er alt, alt for kedelig når man kun kigger på handlingen og personerne, og så står man tilbage med teknologien, som bestemt ser imponerende ud, men der skal altså mere til at fange min interesse end bare flotte billeder.
Avater mangler noget hjerte efter min mening.
#3064 HelmerJ 14 år siden
#3065 MMB 14 år siden
#3066 Steffan Rasmussen 14 år siden
#3067 elwood 14 år siden
Big Mamma's House ?
De er da kæmpe store er de ikke ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3068 Steffan Rasmussen 14 år siden
#3069 filmz-Myrepip 14 år siden
Patton
There Will Be Blood
Untergang