Gravatar

#3081 Collateral 14 år siden

#3063: Er ret uenig. Oplevede filmen som meget ærlig i sin tilgang til sit budskab, og det at historien bliver kritiseret, er jo ofte fordi den er en smule naiv, og symbolikken er meget ringe skjult. Det ændrer dog, for mig, ikke på at filmens karakterer virker, og især Zoë Saldana er meget overbevisende. Jeg syntes også budskabet er meget følelsesladet, og dermed giver filmen "hjerte".
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3082 Bobby Singer 14 år siden

Skal i biffen i aften og se Jackass 3D. Det skal nok blive spændende ;)
Idjit
Gravatar

#3083 dyg 14 år siden

For kort tid siden købte jeg Harry Potter BD bokaen på trods af, at jeg ikke bryder mig om filmene. I går så jeg så de første to film, og i dag vil jeg tage mig af 3'eren og evt. 4'eren, hvis ikke der kommer et pakkebud med legetøj til mig inden da.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3084 filmz-jonasgr 14 år siden

Ingen lige nu, men senere i aften vil jeg følge op på at få set de film fra 2010 som er de vigtigste. Jeg tror valget falder på "Please Give," som virker som en meget undervurderet film fra året.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#3085 Kruse 14 år siden

Jeg tror at jeg vil se "13 Tzameti" :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3086 Steffan Rasmussen 14 år siden

Kruse (3085) skrev:
Jeg tror at jeg vil se "13 Tzameti" :)

Godt valg.

Jeg vil se L'immortel.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3087 MOVIE1000 14 år siden

Ser 2001, også skal jeg enten se Porci Rosso, eller Das Boot (aldrig set før)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3088 wimmie 14 år siden

Hot Rod
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3089 MOVIE1000 14 år siden

fik aldrig set Porco Rosso eller Das Boot :\
men fik set District 9, Sleepy hollow og skal til at se videre på Terminator The sarah Connor Chronicles sæson 2 som jeg stadig ikke er færdig med.

så det må blive das boot og Porco Rosso imorgen (fandt lige ud af at Porco betyder gris på portugisisk)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3090 IK 14 år siden

For første gang "Ed Wood".

Skriv ny kommentar: