tror jeg kravler ind under dynen, med Thirst i afspilleren.
Med hensyn til Walkabout som, ja "skelo", er en fin, fin film, så tjekkede jeg lige Nicolas Roegs "imdb" ud. Hans fire første spille film: Performance, Walkabout, Don't Look Now og The Man Who Fell to Earth.
Wow!!! Men skal da også lige love for, at det er gået ned ad bakke siden da. Sjovt som mange instruktører "har det" i starten af deres karrierer, men siden hen kun er i stand til at lave meter-varer.
Hjælp mig med at beslutte hvad jeg skal se. Valget står i mellem:
Himlen over Berlin McCabe & Mrs. Miller Das Experiment Barfly Processen (The Trial) A Beautiful Mind Inherit the Wind Angel Heart Crimes and Misdemeanors
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Må hellere lige rette mig selv. Barfly er naturligvis ikke skrevet som bog, men "Hollywood" af Bukowski, handler om tilblivelsen af filmen, og ganske enkelt morsom
#3111 MMB 14 år siden
Hvad synes du så?
#3112 Batsy 14 år siden
#3113 fubar 14 år siden
Med hensyn til Walkabout som, ja "skelo", er en fin, fin film, så tjekkede jeg lige Nicolas Roegs "imdb" ud.
Hans fire første spille film: Performance, Walkabout, Don't Look Now og The Man Who Fell to Earth.
Wow!!! Men skal da også lige love for, at det er gået ned ad bakke siden da. Sjovt som mange instruktører "har det" i starten af deres karrierer, men siden hen kun er i stand til at lave meter-varer.
#3114 misuma 14 år siden
Så hellere The Nines med Ryan Reynolds :P
#3115 Kruse 14 år siden
Himlen over Berlin
McCabe & Mrs. Miller
Das Experiment
Barfly
Processen (The Trial)
A Beautiful Mind
Inherit the Wind
Angel Heart
Crimes and Misdemeanors