Yep, den ramte virkelig en nerve i mig. Måske fordi jeg selv værner meget om min lille familie, måske fordi sangen til sidst rørte mig eller måske fordi John Goodman er SÅ meget en badass i filmen.
Okay film. Jeg fandt den noget middelmådig desværre. Dog ramte den mig alligevel hårdt i en af de tidligere scener.
En scene med den yngste bror, efter at han har mistet sin storebror, fik jeg lidt fugtige øjne af, ikke fordi at den var specielt godt lavet(Det virkede som et billigt trick for at ramme tilskuerne følelsesmæssigt), men fordi at jeg selv har en storebror og jeg kunne nemt sætte mig ind i hvor ked af det jeg ville blive hvis der skete noget med ham.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Finder Death Sentence ganske middelmådig, dog stadig med en underholdningsværdi. Den får 3/6. Jeg mindes en scene i et parkeringshus med en fantastisk kameraføring, uden at jeg har for meget forstand på det :D .
#3136 ja det passer, hvis man tager et kig på ekstramaterialet eller man kan jo også bare se filmen, så er scenen hvor han flygter helt hen til parkeringshuset optaget i et huk.
Skal se A Chirstmas Carol (Jim Carrey) før jeg gør mig klar til at holde jul for første gang uden for hjemmet det bliver sgu spændende og forhåbentlig sjov/hyggelig.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg synes "Death Sentence" er én af de fedeste i sin genre - "skurkene" er lidt karikerede til tider (en anelse fjollede), men det er god underholdning og jeg synes det er fedt at den er så kompromisløs. 4/6
Misuma> Enig ang. sangen :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#3131 wimmie 14 år siden
#3132 frankdrebin 14 år siden
Udemærket film! :)
#3133 misuma 14 år siden
Yep, den ramte virkelig en nerve i mig. Måske fordi jeg selv værner meget om min lille familie, måske fordi sangen til sidst rørte mig eller måske fordi John Goodman er SÅ meget en badass i filmen.
Sangen jeg snakker om er denne her:
#3134 Kruse 14 år siden
Okay film. Jeg fandt den noget middelmådig desværre. Dog ramte den mig alligevel hårdt i en af de tidligere scener.
#3135 MOVIE1000 14 år siden
#3134 der hvor den ramte mig mest var hvor
#3136 Broomie 14 år siden
Jeg mindes en scene i et parkeringshus med en fantastisk kameraføring, uden at jeg har for meget forstand på det :D .
#3137 MOVIE1000 14 år siden
Skal se A Chirstmas Carol (Jim Carrey) før jeg gør mig klar til at holde jul for første gang uden for hjemmet det bliver sgu spændende og forhåbentlig sjov/hyggelig.
#3138 wimmie 14 år siden
4/6
Misuma> Enig ang. sangen :)
#3139 MOVIE1000 14 år siden
#3140 Kruse 14 år siden