Haha, tror ikke hun er klar på filmmarathon. Hun kan knap nok komme igennem en enkelt film derhjemme, så den eneste løsning er faktisk at slæbe hende i biografen i ny og næ. Jeg hælder nok også lidt mere mod Io Sono L'amore - for hende skyld selvfølgelig.
Jeg tror at jeg vil se min første Miyazaki-film "Min Nabo Totoro". Teknisk set har jeg faktisk set den før, men da var jeg ikke ret gammel dengang, så jeg kan ikke huske særligt meget af den. Men jeg husker det som en god oplevelse :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
eg tror at jeg vil se min første Miyazaki-film "Min Nabo Totoro"
Alle Studio Ghiblis film kan anbefales med disse undtagelser: My Neighbors The Yamadas og Only Yesterday. Og Whisper Of The Heart, Porco Rosso, Tales From Earthsea og Kiki's Delivering Service hører til i den middelmådige ende, men er bestemt værd at se.
Jeg har aldrig set en Miyazaki-film, og ja jeg ved godt jeg skal tage mig sammen!
Det samme her...skammer mig også lidt. Jeg fik bare Manga/Animé overload i min tid på tegnebordet.dk - jaja, ved godt at Miyazaki-film ikke ligefrem er "Dragonball" og "Pokemon" - men alligevel - det er stadig en lille fordom jeg har som jeg lige skal overvinde ;)
Nu vil jeg lige smide de 3. sidste afsnit af Mad Men s.1 på inden aftensmaden :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#3321 Batsy 14 år siden
#3322 christianhg 14 år siden
#3323 Skeloboy 14 år siden
Jeg ville nok vælge Io Sono L'amore, hvis det er sammen med kæresten.
#3324 christianhg 14 år siden
#3325 Kruse 14 år siden
#3326 Riqon 14 år siden
Skal det betyde, at du har alle de andre Miyazaki-film til gode?? :)
#3327 Skeloboy 14 år siden
Alle Studio Ghiblis film kan anbefales med disse undtagelser: My Neighbors The Yamadas og Only Yesterday. Og Whisper Of The Heart, Porco Rosso, Tales From Earthsea og Kiki's Delivering Service hører til i den middelmådige ende, men er bestemt værd at se.
#3328 Kruse 14 år siden
Det gør det da. Så heldig er jeg :)
Og "Min Nabo Totoro" var ganske fremragende, så jeg glæder mig da til at se flere :)
#3329 Wangsgaard 14 år siden
Skal til filmklub om lidt hvor vi skal se gyseren [REC], normalt holder jeg ikke særligt meget af sådan type film.
#3330 wimmie 14 år siden
Det samme her...skammer mig også lidt. Jeg fik bare Manga/Animé overload i min tid på tegnebordet.dk - jaja, ved godt at Miyazaki-film ikke ligefrem er "Dragonball" og "Pokemon" - men alligevel - det er stadig en lille fordom jeg har som jeg lige skal overvinde ;)
Nu vil jeg lige smide de 3. sidste afsnit af Mad Men s.1 på inden aftensmaden :)