Gravatar

#3431 Skeloboy 14 år siden

#3430 - den er meget speciel. Ikke den bedste film, men helt sikkert interessant.
Gravatar

#3432 Kruse 14 år siden

I aften skal jeg ind i biografen og se "Black Swan", så jeg lader op til den Natalie Portman præstation med "V for Vendetta" på Blu-Ray :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3433 Skeloboy 14 år siden

Skal også ind at se Black Swan i aften
Gravatar

#3434 Steffan Rasmussen 14 år siden

Skal også ind at se Black Swan i aften
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3435 MOVIE1000 14 år siden

Valget står mellem disse 2 iaften.

Poeten
M/S Gustloff

har aldrig set nogen af dem før.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3436 Steffan Rasmussen 14 år siden

Skeloboy (3236) skrev:
#3235 - den var jeg ikke så vild med. Jeg elsker en god klassiker, men har det svært med den ældre screwball-genre.

Så fik jeg set den færdig, da jeg kun fik set halvdelen af den i første omgang. Er du sikker på vi snakker om den samme film, da det i min optik slet ikke er tale om en screwball film.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3437 Skeloboy 14 år siden

#3436 - den står som screwball på IMDB og wiki.. Jeg kan ikke huske den supergodt, men du kan måske have ret i, at den er lidt mere drama-orienteret, men derfor vil jeg stadig mene, det er en screwball.

Men det passer heller ikke helt, hvad jeg siger. Får kan egentlig godt lide The Philadelphia Story, Some Like It Hot og Mr. Deeds Goes To Town...måske er det egentlig bare You Can't Take With You, It Happened One Night og Bringing Up Baby, jeg ikke er så vild med uden det decideret er genren :)
Gravatar

#3438 Steffan Rasmussen 14 år siden

It Happened One Night er en fantastisk film i min optik. Og så er jeg også vild med His Girl Friday, som efter min mening er definitionen på screwball.
Gravatar

#3439 IK 14 år siden

Videodrome
Gravatar

#3440 Bruce 14 år siden

#3438 Kachiiing! Enig.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos

Skriv ny kommentar: