Hvad skal jeg se i aften - har lyst til at se noget jeg ikke har set før. Valgene står mellem:
Irina Palm Reign over me Veronica decides to die Brothers Mammut
Skulle lige til at skrive det samme som Åkepool, mht. "Brothers" af præcis samme årsager. Ku' også godt tænke mig at høre, hvad du synes om den film. :)
Ellers så vil jeg anbefale "Veronika Decides To Die", som er en spøjs lille skæv sag. Tempoet er måske lidt langsomt, men historien synes jeg var særdeles velskrevet, endda med en flot og poetisk finale. Og så er skuespillet i øvrigt rigtig godt, især fra de to hovedroller Sarah Michelle Gellar og Jonathan Tucker.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
En af mine absolutte yndlingsserier. Nathan Fillion er helt suveræn. Mine yndlingsafsnit må være dem med Christina Hendricks ;)
Så piloten for et par dage siden og er lige blevet færdig med 2. afsnit. Nu venter jeg på popcornmaskinen har kørt en portion igennem og så skal der ses et afsnit mere. :)
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Har lige set The karate Kid (den nye), den var da ok, men den originale giver et større karate-kick end dette kung-fu spjæt. Udover at have købt The Karate kid idag, har jeg også købt From Paris with love og The Desent part II Men det bliver nok From Paris with love jeg ser, da jeg helst vil se The Desent part I inden jeg går igang med Part II.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#3511 NightHawk 14 år siden
Skulle lige til at skrive det samme som Åkepool, mht. "Brothers" af præcis samme årsager. Ku' også godt tænke mig at høre, hvad du synes om den film. :)
Ellers så vil jeg anbefale "Veronika Decides To Die", som er en spøjs lille skæv sag. Tempoet er måske lidt langsomt, men historien synes jeg var særdeles velskrevet, endda med en flot og poetisk finale. Og så er skuespillet i øvrigt rigtig godt, især fra de to hovedroller Sarah Michelle Gellar og Jonathan Tucker.
#3512 Riqon 14 år siden
En af mine absolutte yndlingsserier. Nathan Fillion er helt suveræn. Mine yndlingsafsnit må være dem med Christina Hendricks ;)
#3513 Neranders 14 år siden
Så piloten for et par dage siden og er lige blevet færdig med 2. afsnit. Nu venter jeg på popcornmaskinen har kørt en portion igennem og så skal der ses et afsnit mere. :)
"That's rough, buddy."
#3514 Kruse 14 år siden
#3515 elwood 14 år siden
Jeg synes afsnittet hvor Jayne blir tilbedt som en gud er ret munter.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3516 Riqon 14 år siden
Nå ja :) Og så er der det her [url= moment[/url]. ;D
#3517 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3518 MOVIE1000 14 år siden
Udover at have købt The Karate kid idag, har jeg også købt From Paris with love og The Desent part II
Men det bliver nok From Paris with love jeg ser, da jeg helst vil se The Desent part I inden jeg går igang med Part II.
#3519 Bruce 14 år siden
#3520 wimmie 14 år siden
Ikke nøgen?