Gravatar

#3711 Bruce 14 år siden

#3710 TID? Hehe, nej der tror jeg sgu rimelig godt på min egen oplevelse :) Nu har jeg set det lort 3½ gang. Første gang var jeg inficeret af teknikken og lod denne overskygge "det middelmådige". Da jeg havde svedt den sygdom ud, så fremstod resten mere og mere banalt og substansløs og i går ... I fu..... guder en gang jammer og patchwork tæppe af klichéer. Hvis den film får mere tid, så skærer jeg pulsåren over på langs.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#3712 Babo Rises 14 år siden

Jeg mente nu, hvis du alligevel vælger at gense skidtet, så se den igen over noget tid. Det virker ihvertfald ikke troværdigt, at man på kort tid har set filmen 3 gange, med tre forskellige domme?? eller hvad det nu er blevet til, jeg er i tvivl? :) Og så fatter jeg heller ikke, at det først efter 3, går tingene op for dig, hvor klichefyldt filmen er?
Gravatar

#3713 Bruce 14 år siden

#3712 Det var lillepigen, som valgte i går og så følger jeg bare med :)

Jo jeg vidste fra start, 1. syn, hvilket jeg også skrev, at den var klichéfuld, men som majoriteten af anmeldere, som gav den en "rød tomat", så skubbede man sine indvendinger i baggrunden, fordi filmen jo netop repræsenterede en 3D revolution. Men teknik fascination har det med, modsat filmisk kvalitetsindhold, at miste fortryllelsen.

Det gik op for mig allerede i 2. syn. 3. syn sprang vi over lidt inde i filmen, da den ikke kunne holde os fanget og i går var jeg så indlagt igen og der stod det lysende klart, hvor banalt præmisserne, dialog, karakterer og skuespillet er. Og så kan Pandora for min skyld have alle regnbuens farver og omrids af dybde. Det er en lortefilm.

I aften bestemmer jeg ;)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#3714 Neranders 14 år siden

Har ingen anelse om, hvad jeg skal se i aften. Umiddelbart er kandidaterne

Stardust
Sen to Chihiro no kamikakushi
New Police Story
2001: A space Odessey
The assassination of Jesse James by the coward Robert Ford
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#3715 elwood 14 år siden

Stardust, men det så blot mig, herlig feel good film synes jeg.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3716 Babo Rises 14 år siden

Neranders (3714) skrev:
The assassination of Jesse James by the coward Robert Ford

kører den ikke dagligt hos dig? :)

Men se 2001, hvis du ikke har set den.. den burde ihvertfald ses, men forvent også en film der er tung i røven, og dvæler ved gode ting, men også tit ved ligegyldigheder.
Gravatar

#3717 Neranders 14 år siden

elwood (3715) skrev:
tardust, men det så blot mig, herlig feel good film synes jeg.

Det er den ja. Så den lidt for ofte i en periode, så nu har den haft en pause.

Babo Rises (3716) skrev:
kører den ikke dagligt hos dig? :)

Men se 2001, hvis du ikke har set den.. den burde ihvertfald ses, men forvent også en film der er tung i røven, og dvæler ved gode ting, men også tit ved ligegyldigheder.

Gid det var så vel. ;) Men nej, jeg har faktisk ikke set den siden engang i august, må det være. 2001 har jeg set en enkelt gang før, og det må snart være et år siden. Har egentlig set dem alle før.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#3718 evermind 14 år siden

IK (3705) skrev:

Fed film. Glæd dig. :)

Batsy (3706) skrev:
3705# You walked the line, you stole my line!

King Kong ain't got shit on me!

Yeah, den var sgu fed! Og en yderst oplagt Denzel, må jeg sige! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3719 IK 14 år siden

King Kong ain't got shit on me!

"King Kong når mig ikke til sokkeholderne", den danske oversættelse. ;p
Gravatar

#3720 evermind 14 år siden

Hehe! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: