Gravatar

#3781 MOVIE1000 14 år siden

Jep det var den tusind tak Kruse :) Men du havde intet bud til det med instruktøren?? ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3782 Kruse 14 år siden

MOVIE1000 (3781) skrev:
Jep det var den tusind tak Kruse :) Men du havde intet bud til det med instruktøren?? ;)

Var det to forskellige ting? Var det ikke bare instruktøren til "madfilmen" som du søgte, for hedder Marco Ferreri, som kan ses på IMDB side over Det store ædegilde.

Og som jeg skrev i #3780 var mit eneste bud på instruktør, Fellini, men han havde, så vidt jeg ved, ikke noget at gøre med La Grande Bouffe(Det Store Ædegilde).
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3783 wimmie 14 år siden

Hvis man leder efter filmen 'Det store ædegilde'/'Le Grande Bouffe' - så kan den købes i Tiger for en 20'er ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3784 misuma 14 år siden

Sidder og får lyst til at gense Wargames, men orker desværre ikke vhs i aften. Nitten.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#3785 wimmie 14 år siden

Kan tage den med til dig i morgen hvis du vil låne den på dvd?
Gravatar

#3786 misuma 14 år siden

Vil meget gerne låne den, men får nok svært ved at få afleveret den igen....passer mig fint :P
Gravatar

#3787 wimmie 14 år siden

Hehe, jeg kan tage den med - kan jo altid selv komme forbi og hente den når du engang har set den et par gange ;)
Du snakkede også på et tidspunkt om en film jeg kunne låne af dig, men jeg har helt glemt hvilken det er....

Jeg er jo i Frede hver dag, så det er jo ikke noget problem at svinge ind forbi byen :)

Gravatar

#3788 misuma 14 år siden

wimmie (3787) skrev:
Du snakkede også på et tidspunkt om en film jeg kunne låne af dig, men jeg har helt glemt hvilken det er....

Jeg kan huske snakken, men ikke filmen....aaah the burden of getting old.
Gravatar

#3789 Kruse 14 år siden

Jeg vil nok til at se "An Education" :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3790 wimmie 14 år siden

Hehe... :D

Skriv ny kommentar: