Jep det var den tusind tak Kruse :) Men du havde intet bud til det med instruktøren?? ;)
Var det to forskellige ting? Var det ikke bare instruktøren til "madfilmen" som du søgte, for hedder Marco Ferreri, som kan ses på IMDB side over Det store ædegilde.
Og som jeg skrev i #3780 var mit eneste bud på instruktør, Fellini, men han havde, så vidt jeg ved, ikke noget at gøre med La Grande Bouffe(Det Store Ædegilde).
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Hehe, jeg kan tage den med - kan jo altid selv komme forbi og hente den når du engang har set den et par gange ;) Du snakkede også på et tidspunkt om en film jeg kunne låne af dig, men jeg har helt glemt hvilken det er....
Jeg er jo i Frede hver dag, så det er jo ikke noget problem at svinge ind forbi byen :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#3781 MOVIE1000 14 år siden
#3782 Kruse 14 år siden
Var det to forskellige ting? Var det ikke bare instruktøren til "madfilmen" som du søgte, for hedder Marco Ferreri, som kan ses på IMDB side over Det store ædegilde.
Og som jeg skrev i #3780 var mit eneste bud på instruktør, Fellini, men han havde, så vidt jeg ved, ikke noget at gøre med La Grande Bouffe(Det Store Ædegilde).
#3783 wimmie 14 år siden
#3784 misuma 14 år siden
#3785 wimmie 14 år siden
Kan tage den med til dig i morgen hvis du vil låne den på dvd?
#3786 misuma 14 år siden
#3787 wimmie 14 år siden
Du snakkede også på et tidspunkt om en film jeg kunne låne af dig, men jeg har helt glemt hvilken det er....
Jeg er jo i Frede hver dag, så det er jo ikke noget problem at svinge ind forbi byen :)
#3788 misuma 14 år siden
Jeg kan huske snakken, men ikke filmen....aaah the burden of getting old.
#3789 Kruse 14 år siden
#3790 wimmie 14 år siden