Mark: How was work today? Johnny: Oh pretty good. We got a new client... at the bank. We make a lot of money. Mark: What client? Johnny: I can not tell you, its confidential. Mark: Oh come on. Why not? Johnny: No I can't. Anyway, how is your sex life?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4135 3:10 To Yuma. En genindspilning som står på egne ben og hvor Bale, utroligt nok spiller smukt nedtonet og faktisk evner at give sin rolle en James Stewart'ish troværdighed. En klassiker i nye klæder og med et dejligt Marco Beltrami score.
Ellers Sunshine, hvis mandskabet på Nostromo opførte sig lidt for menneskeligt.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Jeg stemmer også på 3:10 To Yuma.. Så den selv for første gang for et par uger siden, og må sige at den er en lille gem.. Ikke mindst spillet mellem Bale og Crowe, der vitterligt efterlader dig med et ønske om at de snareste finder sammen i en film igen! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#4137 Helt enig. Det er en herlig old style western, med respekt for konventionerne uden at være en kliché. 7.1 lydsporet på BD'en er det ondeste jeg har hørt!
#4137 Helt enig. Det er en herlig old style western, med respekt for konventionerne uden at være en kliché. 7.1 lydsporet på BD'en er det ondeste jeg har hørt!
#4131 Kruse 14 år siden
#4132 elwood 14 år siden
Mark: How was work today?
Johnny: Oh pretty good. We got a new client... at the bank. We make a lot of money.
Mark: What client?
Johnny: I can not tell you, its confidential.
Mark: Oh come on. Why not?
Johnny: No I can't. Anyway, how is your sex life?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4133 Kruse 14 år siden
#4134 Kruse 14 år siden
#4135 Wangsgaard 14 år siden
Youth in revolt BD
Sunshine BD (set før dog ikke på BD)
3:10 to yuma BD
Roller girl
#4136 Bruce 14 år siden
Ellers Sunshine, hvis mandskabet på Nostromo opførte sig lidt for menneskeligt.
#4137 HonoDelLoce 14 år siden
Jeg stemmer også på 3:10 To Yuma.. Så den selv for første gang for et par uger siden, og må sige at den er en lille gem.. Ikke mindst spillet mellem Bale og Crowe, der vitterligt efterlader dig med et ønske om at de snareste finder sammen i en film igen! :)
#4138 Steffan Rasmussen 14 år siden
#4139 Bruce 14 år siden
#4140 Wangsgaard 14 år siden
Så er det godt man ikke har surround sound :P
Jeg vil se 3:10 to yuma nu