Gravatar

#411 Lord Beef Jerky 14 år siden

Hvorfor laver i ikke en "EPH333 vs Nicki52: Bitch fight of the century" tråd? Den ville være fantastisk at følge med i!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#412 MMB 14 år siden

Nicki52 (410) skrev:
Okay, det er stadig en film jeg mangler, og jeg har den dog. Men hvorfor sætter du ikke komaer? For så er den nemmere at læse.

Nu vil jeg ikke være ond mod dig, men inden du kommenterer andres grammatik, så skal du måske lige tjekke nogle af dine indlæg igennem en ekstra gang først. ;)
Gravatar

#413 Nicki52 14 år siden

Jeg ved min grammatik ikke er perfekt, men det er altså svært at læse en tekst uden kommaer.

Og Lord Beef Jerky, det vil ikke være sjovt.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#414 Batsy 14 år siden

jeg kan ikke sætte kommaer eller jo har bare svært ved det og 413# enig enig
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#415 Batsy 14 år siden

men har sat dig på min ignore liste så gider ikke diskutere det, selvom jeg kigger i dine indlæg. men gør det ikke læse dine indlæg pågrund det med bøsserne var en af tingene og at du retter på mig.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#416 Nicki52 14 år siden

Jeg er ked af du blev så irriteret at du satte mig på ignore. Jeg gør det også hvis jeg bliver mega irriteret, men det er oftest for at afreagere, så fjerner jeg dem senere.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#417 davenport 14 år siden

Komma er meget let, da du bare skal sætte det i naturlige pauser i dine sætninger. Reglerne er jeg ikke inde i, jeg sætter det hvor det passer mig.
En god øvelse, er at gennemlæse dit indlæg inden du poster det, og bedømme for dig selv om det giver mening.
Bare lige lidt godt råd. Det gør det nemmere for andre at forstå budskabet, og det er vel meningen? ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#418 MOVIE1000 14 år siden

#417 et godt eksempel er mig :)

The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#419 MMB 14 år siden

Hehe. :) Du har vist også et par kommafejl selv. ;)
Gravatar

#420 wimmie 14 år siden

psycho...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: