Gravatar

#5001 Babo Rises 14 år siden

IK

giv endelig en melding. Og så er det
vist ikke så tit bn, Bruce og jeg er enige hehe.
Gravatar

#5002 MOVIE1000 14 år siden

Jeg er træt så jeg sætter Fars fede juleferie på.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5003 wimmie 14 år siden

Event Horizon på blå.... og derefter dyner :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5004 BN 14 år siden

Babo Rises (4997) skrev:
BN

jeg kunne umiddelbart ikke se forskellen på de to udgaver men du kan sikkert læse om det.

Jeps, men vil ligeså gerne høre fra en, der har overblik over forskellene.

Babo Rises (4998) skrev:
BN

jeg så desuden the town i den forlængede udgave som havde et par ekstra scener men forstod godt hvorfor de var cuttet ud af bioversionen.

Aha. I dette tilfælde kunne jeg ellers godt forestille mig, at nogle flere karakterscener ville gavne filmen. Ikke at jeg finder den mangelfuld, men sommetider vil man jo gerne bare have mere af det gode. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5005 MMB 14 år siden

Det hele bliver beskrevet detaljeret her: http://movie-censorship.com/report.php?ID=4878
Zodiac var i øvrigt en rigtig god film. :)
Gravatar

#5006 Babo Rises 14 år siden

BN

ja okay. Du kan evt læse insiders anmeldelse af directors Cut. Der er meget lidt forskelle. Men køb da den forlængede.
Gravatar

#5007 MMB 14 år siden

Han kan jo eventuelt også læse mit link, som går præcis i detaljer med forskellene?!
Gravatar

#5008 Collateral 14 år siden

#5007:

BN (5004) skrev:
Babo Rises (4997) skrev:
BN

jeg kunne umiddelbart ikke se forskellen på de to udgaver men du kan sikkert læse om det.

Jeps, men vil ligeså gerne høre fra en, der har overblik over forskellene.

"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5009 Collateral 14 år siden

"Winters Bone" for anden gang. Sidste gang var jeg ikke overvældet, men var også syg på daværende tidspunkt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5010 Neranders 14 år siden

Ridley Scotts Robin Hood, mest af alt fordi jeg havde en rigtig god aften med grill og efterfølgende bytur.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."

Skriv ny kommentar: