Gravatar

#5801 MMB 14 år siden

Jeg har aldrig forstået, hvorfor folk gider se film, som de forventer er dårlige... Det er livet sgu for kort til, og der er for mange gode film til.
Gravatar

#5802 MOVIE1000 14 år siden

#5801 fordi man kunne blive overrasket.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5803 MMB 14 år siden

MOVIE1000 (5802) skrev:
#5801 fordi man kunne blive overrasket.

Men hvorfor se en film, som man forventer er til 1/6 i stedet for en film, som man forventer er til 3/6? Der er jo nok film at tage af, så det er jo ikke fordi, at man løber tør på et tidspunkt... Der er vel større chance for, at man rammer et mesterværk med sidstnævnte en med førstnævnte.

Hvis man har fået filmen eller lignende, kan jeg selvfølgelig godt forstå det. Eller hvis man ser den af sociale grunde...
Gravatar

#5804 MOVIE1000 14 år siden

#5803 nu skal man jo ikke tvinges til kun at se mesterværker, en gang imellem er det rart med noget hjernedødt/underholdene.
Gravatar

#5805 MMB 14 år siden

Men der er jo forskel på hjernedød underholdning og lort...
Gravatar

#5806 MOVIE1000 14 år siden

#5805 men man ved jo ikke om det er lort før man har set det.
Gravatar

#5807 MMB 14 år siden

Men han forventer at se lort. Det er pointen. Hvorfor ikke se en film, hvor man forventer noget bedre?
Gravatar

#5808 MOVIE1000 14 år siden

#5807 Fordi man kunne blive overrasket. Han har lave forventninger ja, men derfor kan man da stadig blive overrasket over filmen. Jeg købte her den anden dag Luften sidste mester, jeg havde hørt at den skulle være utrolig ringe, men fandt den underholdenen og flot lavet. Hvis nu han aldirg vil se Season of the witch fordi han tror den er lort, men at det viste sig at han godt kunne lide den hvis han så den. Man er nød til at tage nogle chancer, nogle gange lykkes det andre gange ikke, men det er da det værd hvis man bliver positiv eller negativ overrasket.
Gravatar

#5809 Kruse 14 år siden

I aften vil jeg se "The War of the Worlds (1953)" :)

#5807: Nogen kan godt lide at set et makværk, og nyde elendigheden i den. Jeg har det indtryk at Lord Beef Jerky foretrækker elendige film, fremfor kedelige middelmådige film og derfor ofte søger disse elendige film når han vil have noget hjernedød underholdning.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5810 Bruce 14 år siden

Skal til at se Return of the King med de små.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos

Skriv ny kommentar: