Gravatar

#5821 Kruse 14 år siden

#5820: Jeg har ikke tænkt mig at skrive en egentlig anmeldelse, men du kan da få mit hurtige indtryk. Jeg synes udemærket om den, men jeg synes ikke at den for alvor var noget specielt. Effekterne er gode og opfindsomme, men jeg synes ikke at der var kød nok på karaktererne eller dialogen til for alvor at gøre filmen interessant.

Jeg ender nok i sidste ende på en 6/10 i karakter. Men jeg tænker at du nok er en hel del mere glad for den end mig :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5822 MMB 14 år siden

Bony (5819) skrev:
The Social Network for første gang.

Very nice! Glæder mig til en anmeldelse.
Gravatar

#5823 Bony 14 år siden

Foeller (5822) skrev:
Very nice! Glæder mig til en anmeldelse.

Den er netop blevet færdig, så jeg tænker lige lidt over den og så skal jeg nok se om jeg kan få nedfældet lidt tanker om den. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5824 Lord Beef Jerky 14 år siden

#5801 First off er jeg filmanmelder... så det er jeg sgu tvunget til engang imellem. Second off (hehe) har jeg en forkærlighed for rigtigt elendige film. Jo flere dårlige film jeg ser des bedre virker de virkeligt gode... og så er ufrivillig komik lige i min boldgade =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5825 Lord Beef Jerky 14 år siden

PS. Jeg foretrækker bestemt at se film, der ender med karakteren 1, 4, 5 og 6... 2 og 3 er de kedeligste og mindst mindeværdige film.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5826 MMB 14 år siden

Lord Beef Jerky (5824) skrev:
First off er jeg filmanmelder

Hvor? O_o
Gravatar

#5827 Skeloboy 14 år siden

Foeller: jamen, så går du jo glip af film som Robot Monster, Troll 1 og 2, A Viking Saga, Class of Nuke Em High, Santa Claus Conquers The Martians, Mega Shark vs. Giant Octopus og Masters Of The Universe!

Der er dårlige film, og så er der dårlige film, som ikke er værd at se...
Gravatar

#5828 NightHawk 14 år siden

Kruse (5821) skrev:
#5820: Jeg har ikke tænkt mig at skrive en egentlig anmeldelse, men du kan da få mit hurtige indtryk. Jeg synes udemærket om den, men jeg synes ikke at den for alvor var noget specielt. Effekterne er gode og opfindsomme, men jeg synes ikke at der var kød nok på karaktererne eller dialogen til for alvor at gøre filmen interessant.

Jeg ender nok i sidste ende på en 6/10 i karakter. Men jeg tænker at du nok er en hel del mere glad for den end mig :)

Ja, jeg synes "War of The Worlds" - 1953 er en af de bedste i genren fra sin tidsperiode, så jeg ligger selv på 9/10. Effekterne er vi helt enige om, og dialogen vil jeg give dig ret i er lidt stiv i betrækket visse steder. Karakterene synes jeg nu ellers er godt skrevet i forhold til filmens præmis, og så synes jeg også filmens underlæggende koldkrigstema er ganske interessant at se udfolde sig, metaforisk med ruminvasionen fra den onde røde planet. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#5829 Bobby Singer 14 år siden

Afslutter trilogien i aften og snupper et gensyn med "Return of the King: Extended Edition" på blu-ray.
Idjit
Gravatar

#5830 Benway 14 år siden

Er vendt tilbage til DK efter at have været på ferie sydpå, og har gudhjælpemig ikke set en eneste film i 14 dage. Den misære må der selvsagt omgående rettes op på, så nu ryger Samuel Fullers "I Shot Jesse James" i afspilleren.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: