Gravatar

#6081 elwood 14 år siden

Babo84 (6080) skrev:
Det er en der skal ses en del gange :)

Og så lige en gang til...

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6082 MOVIE1000 14 år siden

Gojira
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6083 Neranders 14 år siden

Er lige begyndt på anden sæson af Deadwood.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#6084 Bobby Singer 14 år siden

The Informant
Idjit
Gravatar

#6085 Collateral 14 år siden

Neranders (6083) skrev:
Er lige begyndt på anden sæson af Deadwood.

Hvad synes du indtil videre?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6086 Neranders 14 år siden

Collateral (6085) skrev:
Hvad synes du indtil videre?

Alle pengene værd!!!! :D Den indeholder ikke andet end topkvalitet på alle leder og kanter! Dog er jeg bange for at udvikle en vane, hvor jeg mere eller mindre spontant, kan finde på at udbryde "Cocksucker!"
"That's rough, buddy."
Gravatar

#6087 Collateral 14 år siden

Neranders (6086) skrev:
Alle pengene værd!!!! :D Den indeholder ikke andet end topkvalitet på alle leder og kanter!

Jeg skulle selv hen omkring 2. sæson før jeg rigtig forelskede mig i serien, så det er derfor jeg var nysgerrig :)

Neranders (6086) skrev:
Dog er jeg bange for at udvikle en vane, hvor jeg mere eller mindre spontant, kan finde på at udbryde "Cocksucker!"

En af de største risikoer ved at se serien ;P
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6088 Neranders 14 år siden

Collateral (6087) skrev:
Jeg skulle selv hen omkring 2. sæson før jeg rigtig forelskede mig i serien, så det er derfor jeg var nysgerrig :)

Jeg synes også visse episoder var bedre end andre, men dens uforudsigelighed, den høje produktionskvalitet, de mange yderst velspillende skuespillere, samt forrygende manuskriptarbejde fangede mig ret hurtigt. Alene igår så jeg vidst omkring seks afsnit, hvis ikke mere.
"That's rough, buddy."
Gravatar

#6089 Babo84 14 år siden

Fear X
Gravatar

#6090 Collateral 14 år siden

Neranders (6088) skrev:
Jeg synes også visse episoder var bedre end andre, men dens uforudsigelighed, den høje produktionskvalitet, de mange yderst velspillende skuespillere, samt forrygende manuskriptarbejde fangede mig ret hurtigt. Alene igår så jeg vidst omkring seks afsnit, hvis ikke mere.

Tror ikke min forsinkede "forelskelse" havde så meget med kvaliteten at gøre. Det var nok snarere bare den tid det tog mig om at komme ind i universet. Vil rigtig gerne gense serien sometime.

Skriv ny kommentar: