Jeg vil se et par afsnit af "Dharma & Greg." Alle afsnittene kan ses på youtube. Praktisk når det kun er 1. sæson der er udgivet. Jeg bliver i godt humør af at se det. Poppy i "Happy-Go-Lucky" minder lidt om Dharma. Og det er egentlig først nu, at jeg kan se hvilket komisk talent Jenna Elfman er.
Nå ja og så er det også sjovt at se Thomas Gibson i denne serie, når man ellers ser ham som den trøsesløse Hotch i "Criminal Minds" (hans talent rækker til mere end det).
Nå ja og så er det også sjovt at se Thomas Gibson i denne serie, når man ellers ser ham som den trøsesløse Hotch i "Criminal Minds" (hans talent rækker til mere end det).
Jeg synes det var vildt underligt at se Gibson i Criminal Minds, da man lige nøjagtig ellers kun så ham i Dharma & Greg :D
Men jeg fandt da ud af, hvorfor han havde fået sådan en rolle (i CM) for HOLD DA OP, hvor er han altså ikke særlig pæn, når han smiler..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg synes det er endnu sjovere at Joe Mantegna, som spiller David Rossi i Criminal Minds er stemmen bag Fat Tony fra The Simpsons, så jeg kan ikke lade være med og tænke på det, hver gang jeg ser et afsnit af CM.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6145 Hehe, det har jeg slet ikke lagt mærke til. Han ser dog meget slidt ud i serien, men det tror jeg så er helt bevidst. Jeg så et interview med ham fornylig, hvor han heldigvis havde noget mere udstråling.
#6146 Det har jeg så aldrig tænkt på, men nu du nævner vil jeg højst sandsynlig gøre det. Til gengæld kan jeg ikke lade være med at tænke det samme om Yardley Smith som spiller Marlene i Dharma & Greg, men nok er mest kendt som stemmen bag Lisa.
#6141 MOVIE1000 14 år siden
#6142 Takfornu 14 år siden
Er lige blevet færdig med Hanna ganske underholdende lille film, så nu står den på lidt musik :)
#6143 MOVIE1000 14 år siden
For guds skyld glem hvad jeg sagde valget er 100 % sjovere at følge med i end The love guru.
#6144 Slettet Bruger [2559402234] 14 år siden
#6145 HonoDelLoce 14 år siden
Jeg synes det var vildt underligt at se Gibson i Criminal Minds, da man lige nøjagtig ellers kun så ham i Dharma & Greg :D
Men jeg fandt da ud af, hvorfor han havde fået sådan en rolle (i CM) for HOLD DA OP, hvor er han altså ikke særlig pæn, når han smiler..
#6146 elwood 14 år siden
Jeg synes det er endnu sjovere at Joe Mantegna, som spiller David Rossi i Criminal Minds er stemmen bag Fat Tony fra The Simpsons, så jeg kan ikke lade være med og tænke på det, hver gang jeg ser et afsnit af CM.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6147 Slettet Bruger [2559402234] 14 år siden
#6146 Det har jeg så aldrig tænkt på, men nu du nævner vil jeg højst sandsynlig gøre det. Til gengæld kan jeg ikke lade være med at tænke det samme om Yardley Smith som spiller Marlene i Dharma & Greg, men nok er mest kendt som stemmen bag Lisa.
#6148 Slettet Bruger [2559402234] 14 år siden
#6149 Collateral 14 år siden
#6150 Takfornu 14 år siden