Gravatar

#6271 Bobby Singer 14 år siden

Jason X

Sikkert ikke stor kunst, men mindre kan også gøre det i ny og næ.
Idjit
Gravatar

#6272 Collateral 14 år siden

Bobby Singer (6271) skrev:
Jason X

Husker den som direkte irriterende i sin dumhed -_- Men det er lang tid siden jeg har set den.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6273 Bobby Singer 14 år siden

Collateral (6272) skrev:
Bobby Singer (6271) skrev:
Jason X

Husker den som direkte irriterende i sin dumhed -_- Men det er lang tid siden jeg har set den.

Oh well... men jeg har nu altid haft en svaghed for fredag d. 13 filmene og den kan ikke være værre end "A New Beginning". Nok en af de værste film jeg nogensinde har set.
Idjit
Gravatar

#6274 Collateral 14 år siden

Bobby Singer (6273) skrev:
Oh well... men jeg har nu altid haft en svaghed for fredag d. 13 filmene og den kan ikke være værre end "A New Beginning". Nok en af de værste film jeg nogensinde har set.

Er bestemt også mere tolerant for fjollede koncepter etc. i gyserfilm, meeeeen "Jason X" overskred i sin tid min tålmodighed. Med det sagt glæder jeg mig til at få set de originale film, som jeg stadig har til gode.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6275 MOVIE1000 14 år siden

Jeg har aldrig set Jason goes to hell.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6276 Kruse 14 år siden

Da SDU Odense holder årsfest i morgen betyder det at der ingen undervisning er, så jeg har en forlænget weekend. Og den vil jeg bruge på at se "The Town" i aften :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6277 evermind 14 år siden

Johnny Depp som sørøversvans del 4

- nu har jeg hørt så mange blandede udmeldinger, at jeg er nødt til at få syn for sagen selv!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6278 Åkepool 14 år siden

evermind (6277) skrev:

- nu har jeg hørt så mange blandede udmeldinger, at jeg er nødt til at få syn for sagen selv!

Den er godt nok skidt.

Så fik du lige endnu en udmelding ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6279 Kruse 14 år siden

evermind (6277) skrev:

Jeg har ikke set den.

Så fik du lige endnu en udmelding ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6280 Skeloboy 14 år siden

Kruse (6276) skrev:
Da SDU Odense holder årsfest i morgen betyder det at der ingen undervisning er, så jeg har en forlænget weekend. Og den vil jeg bruge på at se "The Town" i aften :)

Skal du med til årsfesten? Har været der to gange, og det er sgu ikke lige mig...selvfølgelig er der en god portion lækre piger, men alt alt alt for mange mennesker overalt
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy

Skriv ny kommentar: