Final Destination 1+2+3+4 og derefter skal de sælges.
Sådan havde jeg det også dengang jeg havde vildt mange film. Var for nærig til, at sælge dem før jeg havde set dem. Hvilket resulterede i virkelig mange sete middelmådige film :)
Sådan havde jeg det også dengang jeg havde vildt mange film. Var for nærig til, at sælge dem før jeg havde set dem. Hvilket resulterede i virkelig mange sete middelmådige film :)
Jeg har solgt et par stykker i Blockbuster, som jeg ikke havde set...10-15 stk...nogen af dem var nok ret gode. Men er simpelthen blevet træt af at have for mange usete film...vil gerne under 20...har lige nu 44...det har været på 150 engang :)
Jeg har en hel hylde med film (120) jeg skal se en gang mere, inden de ryger i en papkasse også på et loppemarked, men der er nogle jeg i blandt som jeg vil gi en chance til, derfor ser jeg dem igennem. Men når jeg har set dem har jeg ca. 300 DVD/få BD der skal sælges.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg har solgt et par stykker i Blockbuster, som jeg ikke havde set...10-15 stk...nogen af dem var nok ret gode. Men er simpelthen blevet træt af at have for mange usete film...vil gerne under 20...har lige nu 44...det har været på 150 engang :)
Må jeg spørge hvorfor du gerne vil have under 20 film? Pladsmangel eller bare kun have dem du mener er topklasse? :)
#6291 MOVIE1000 14 år siden
#6292 Collateral 14 år siden
#6293 knipsknips 14 år siden
#6294 Skeloboy 14 år siden
#6295 MOVIE1000 14 år siden
#6296 Åkepool 14 år siden
Ja tak. Han er godt aktiv i andre tråde, men billedquiz-tråden vil han ikke røre med en ildtang.
#6297 Kruse 14 år siden
#6298 Babo84 14 år siden
#6299 knipsknips 14 år siden
Må jeg spørge hvorfor du gerne vil have under 20 film? Pladsmangel eller bare kun have dem du mener er topklasse? :)
#6300 Steffan Rasmussen 14 år siden
Under 20 han ikke har set. Ikke under 20 i alt.