Det er efterhånden lang tid siden, jeg har set et film. Jeg vil derfor give mig i kast med noget af det bedste - nemlig Víctor Erices mesterværk El Sur.
Har lige set den først Paranomal Activity. Synes nu ikke den var så slem (uhyggelig) som den var hypet til. Men 3 sekunder efter filmen var slut, kom der en mærkelig lyd ude fra gangen og begge mine hunde løber hen til døråbeningen og går helt amok. Jeg bider den værste skræk i mig og rejser mig for at se efter. Det ser jeg så en mærkelig skykke på glasdøren...
3 sekunder senere går det så op for mig at, der drejers sig om et bud, med reklamer, der ikke har kunne finde postkassen, og derfor sat reklamerne i dørhåntaget... Pyh-ha...
Nå er der så nogen der kan anbefale en sjov/hyggelig film, så jeg kan falde lidt ned igen.
Har lige set den først Paranomal Activity. Synes nu ikke den var så slem (uhyggelig) som den var hypet til. Men 3 sekunder efter filmen var slut, kom der en mærkelig lyd ude fra gangen og begge mine hunde løber hen til døråbeningen og går helt amok. Jeg bider den værste skræk i mig og rejser mig for at se efter. Det ser jeg så en mærkelig skykke på glasdøren...
3 sekunder senere går det så op for mig at, der drejers sig om et bud, med reklamer, der ikke har kunne finde postkassen, og derfor sat reklamerne i dørhåntaget... Pyh-ha...
Nå er der så nogen der kan anbefale en sjov/hyggelig film, så jeg kan falde lidt ned igen.
Kender det udmærket med, at fantasien kan spille et puds, når man har set en film :)
Higt anxiety (er det virkelig den rigtige stavemåde?) er et fedt bud. Troe ikke seg har set den siden jeg var 12-14 år. har længe tænkt på at jeg burde få fat i de Mel Brooks film jeg mangler.
I aften bliver det nok til "My Son, My Son, What Have Ye Done". Jeg er lidt spændt på at se hvad et samarbejde mellem Werner Herzog og David Lynch har udartet sig til.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#6381 Skeloboy 14 år siden
Synes det er hans bedste film :)
#6382 IK 14 år siden
En perle af en film.
#6383 Skeloboy 14 år siden
#6384 knipsknips 14 år siden
#6385 Castanea 14 år siden
#6386 Davekryten 14 år siden
#6387 knipsknips 14 år siden
Kender det udmærket med, at fantasien kan spille et puds, når man har set en film :)
#6388 BN 14 år siden
Mel Brooks-filmen 'High Anxiety'.
#6389 Davekryten 14 år siden
#6390 Kruse 14 år siden