Anmeldelse med vægt på sammenligning af theatrical og extended ønskes, tak!
;-)
Lagde mærke til en scene jeg ikke kunne huske fra jeg så filmen i biffen, og ingen af dem gav noget ekstra til filmen. Da Extended cut er 25 minutter længere, er der selvfølgelig andre scener der er indføjet/forlænget, men det er ikke noget jeg kan huske forskellen på, i forhold til Theatrical.
I scenen får Ben Afflecks rolle et tilbagefald, og sidder og sniffer noget Oxycontin i en gammel togvogn, hvorefter han fyrer en gun af, mens et andet tog buldrer forbi. På trods af dette tilbagefald, mærker man i resten af filmen, ikke noget til at han skulle være faldet i vandet, hvilket gør den scene meningsløs.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Anmeldelse med vægt på sammenligning af theatrical og extended ønskes, tak!
;-)
Er der da den store forskel?
Aner det ikke. Det er dét, jeg gerne vil vide.
Hehe fair nok. ;)
Jeg samler sådan lidt på udtalelser fra folk, der har set den forlængede udgave af 'The Town', og det gør jeg for at kunne vurdere, om jeg bare skal holde mig til biografversionen. ... Og indtil videre tyder det faktisk på, at dette netop er hvad jeg skal gør. Der er ingen grund til en forlænget udgave, hvis den ikke gør filmen endnu bedre. :-)
#6641 Neranders 14 år siden
"That's rough, buddy."
#6642 MOVIE1000 14 år siden
#6643 Bobby Singer 14 år siden
Er der da den store forskel?
#6644 Steffan Rasmussen 14 år siden
Liv Tylers debutfilm.
#6645 Steffan Rasmussen 14 år siden
Lagde mærke til en scene jeg ikke kunne huske fra jeg så filmen i biffen, og ingen af dem gav noget ekstra til filmen. Da Extended cut er 25 minutter længere, er der selvfølgelig andre scener der er indføjet/forlænget, men det er ikke noget jeg kan huske forskellen på, i forhold til Theatrical.
#6646 MMB 14 år siden
#6647 BN 14 år siden
Aner det ikke. Det er dét, jeg gerne vil vide.
#6648 Bobby Singer 14 år siden
Hehe fair nok. ;)
#6649 Wangsgaard 14 år siden
#6650 BN 14 år siden
Jeg samler sådan lidt på udtalelser fra folk, der har set den forlængede udgave af 'The Town', og det gør jeg for at kunne vurdere, om jeg bare skal holde mig til biografversionen. ... Og indtil videre tyder det faktisk på, at dette netop er hvad jeg skal gør. Der er ingen grund til en forlænget udgave, hvis den ikke gør filmen endnu bedre. :-)