Puh, interessant. Den vil jeg sgu' glæde mig til så.
Jeg er dog overhovedet ikke nogen Malick fan, skal det siges. Men jeg synes, The Tree of Life var overordentlig interessant - og ikke mindst modig. Hold da op, mand.
Jeg må indrømme at 40 minutter inde i filmen er jeg lidt irriteret over at filmen skal foregå i Vestjylland (er selv vestjyde) men ikke mange i filmen snakker særlig Vestjysk...og så kan jeg sørme genkende flere af lokationerne hvor filmen er indspillet som værende 10 km fra hvor jeg bor nu... Nemlig Helnæs ved Assens, Fyn :p
Vestjylland min bare... ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#6711 Skeloboy 14 år siden
#6712 wimmie 14 år siden
Har hørt både godt og skidt om den...nu må vi se...
#6713 Collateral 14 år siden
Virkelig god film IMO. Har en af de stærkeste dialogvekslinger nogensinde.
#6714 Åkepool 14 år siden
Synes den er sådan... Meget middel. Kan se jeg gav den 6/10 i tidernes morgen.
#6715 Bony 14 år siden
Puh, interessant. Den vil jeg sgu' glæde mig til så.
#6716 Skeloboy 14 år siden
#6717 MMB 14 år siden
Jeg er dog overhovedet ikke nogen Malick fan, skal det siges. Men jeg synes, The Tree of Life var overordentlig interessant - og ikke mindst modig. Hold da op, mand.
#6718 wimmie 14 år siden
Jeg må indrømme at 40 minutter inde i filmen er jeg lidt irriteret over at filmen skal foregå i Vestjylland (er selv vestjyde) men ikke mange i filmen snakker særlig Vestjysk...og så kan jeg sørme genkende flere af lokationerne hvor filmen er indspillet som værende 10 km fra hvor jeg bor nu... Nemlig Helnæs ved Assens, Fyn :p
Vestjylland min bare... ;)
#6719 Skeloboy 14 år siden
#6720 wimmie 14 år siden
Altså, Danmark er så lille et land... hvor svært kan det være at optage filmen dér hvor den skal forestille at foregå? :/
"Ej, vi gider sgu ikke køre helt til Vestjylland, vi optager den bare her på Fyn..."