Gravatar

#6741 Steffan Rasmussen 14 år siden

Riqon (6740) skrev:
Moderen dør :'-(

Noooooooooooooo.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6742 Collateral 14 år siden

Vil forsøge at tage mig sammen til at få set Rambo III
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6743 Kruse 14 år siden

I aften tror jeg at jeg vil forsøge mig med "Sucker Punch" på BD. Forventningerne er lave, så det kan være at jeg vil finde en smule underholdning i den.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6744 Collateral 14 år siden

Kruse (6743) skrev:
I aften tror jeg at jeg vil forsøge mig med "Sucker Punch" på BD. Forventningerne er lave, så det kan være at jeg vil finde en smule underholdning i den.

Ind- og outro er ret flotte og tangerer det vellykkede, men alt der imellem kokser fuldstændig. Det passer ikke, det visuelle er utrolig godt lavet hele vejen, men historien er mildt sagt fjollet meget af tiden. Underholdt skal du sikkert nok blive :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6745 wimmie 14 år siden

Jeg vil ud af min "dårlige film"-spiral og forhåbentlig hæve niveauet en del med The Assassination of Jesse James by the coward Robert Ford - på blå
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6746 Kruse 14 år siden

#6745: Nice! :)
Gravatar

#6747 Batsy 14 år siden

Taxi 3
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#6748 Neranders 14 år siden

wimmie (6745) skrev:
Jeg vil ud af min "dårlige film"-spiral og forhåbentlig hæve niveauet en del med The Assassination of Jesse James by the coward Robert Ford - på blå

Bedre kan det sgu snart ikke gøres! Der er håb for Delphina Artemis endnu. :)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#6749 Lord Beef Jerky 14 år siden

#6743 Det er et velkendt faktum, at jeg er den eneste i verden, der godt kan lide den film.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#6750 Kruse 14 år siden

#6749: Efter at have set den....Ja, du er stadig den eneste der godt kan lide den :)

Skriv ny kommentar: