Gravatar

#671 wimmie 14 år siden

Overvejer hvad jeg skal sætte på mens jeg samler et skoskab...noget jeg har set før som jeg bare kan følge halvt med i...måske noget zombie til ære for Romero nu hvor han fylder rund...

Tror måske den gamle Dawn of the Dead trænger til et gensyn...

På den anden side så har jeg haft en finurlig trang til at gense Rædslernes Hus AKA People under the Stairs :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#672 evermind 14 år siden

#669 Nej, "fie", ikke "fire". Men jeg ved ikke, hvad det egentlig betyder; det var bare n replik fra filmen Orgazmo, og så dit indlæg nr. 666 ... :)

#670 Jeg har nu ikke set så mange van Damme-film og var fint underholdt alligevel. Men det kan godt være du har ret i, at et basalt kendskab til, hvem manden er, ville hjælpe.

#671 Hey! Skynd dig først ind på FB og acceptér invitationen til gruppen Z-dag! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#673 Lord Beef Jerky 14 år siden

#672 Jeg siger jo heller ikke, at det er en nødvendighed... men jo mere man kender til ham des bedre er filmen. Det kunne måske være et sjovt eksperiment for Movie1000 at se JCVD som den første Van Damme film for dernæst at se 5-6 af hans "klassikere" og derefter vende tilbage til den...
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#674 evermind 14 år siden

Lord Beef Jerky (673) skrev:
Det kunne måske være et sjovt eksperiment for Movie1000 at se JCVD som den første Van Damme film for dernæst at se 5-6 af hans "klassikere" og derefter vende tilbage til den...

Hehe, det kunne faktisk være lidt interessant ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#675 MOVIE1000 14 år siden

#672 okay ;) men seriøst skal du noget på lørdag?

#673 I WILL NOT DO ENYTHING FOR FREE ;) men på den anden side kommer jeg til at se film? IM IN ;) men jeg har fundet ud af at jeg har set en film med ham Missing in action, som jeg ikke husker en pind af udover at jeg ikke brød mig om den.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#676 wimmie 14 år siden

MOVIE1000 (675) skrev:
men jeg har fundet ud af at jeg har set en film med ham Missing in action, som jeg ikke husker en pind af udover at jeg ikke brød mig om den.

Det er Chuck Norris....
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#677 MOVIE1000 14 år siden

#676 ifølge IMDB er JCVD også med. og efter at have set trilogien bryder jeg mig ikke om Chuck Norris
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#678 evermind 14 år siden

#675 Utyske har spurgt først, sorry. :)

Det kommer dog stadig an på, hvor langt jeg er nået med mine egne forehavender ...
Gravatar

#679 evermind 14 år siden

#676 www.facebook.com - og så ligger der en invitation, der venter på at blive accepteret. :)

EDIT: Disregard that, du fandt den.
Gravatar

#680 Lord Beef Jerky 14 år siden

#677 Det må være en cameo, det har han også f.eks. i The Last Action Hero med Schwarzenegger... det gælder dog næppe som en Van Damme film. Se Kickboxer, Bloodsport, Universal Soldier, Timecop og et par af de bedre af de nye (Replicant, In Hell) og du er godt på vej.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: