Jeg troede det betød Justin Bieber, da er da også et skældsord? ohhh hvorfor er det ikke Filmz Julefrokost, hans julealbum ville ha været perfekt til pakkeleg.
8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Her om en halv times tid vil jeg sætte en film på - jeg er stadig igang med at pløje igennem film jeg ikke har set før, så i dag står valget mellem 3 ret forskellige film:
Brick Reign over me Breakfast at Tiffany's
Hvad synes I?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Ahh jeg ville nok vælge Breakfast at Tiffany's Den har film historien anden bedste scene i regnvejr, plus der er en Kat i den som har det mest geniale Kattenavn 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg troede det betød Justin Bieber, da er da også et skældsord? ohhh hvorfor er det ikke Filmz Julefrokost, hans julealbum ville ha været perfekt til pakkeleg.
8-)
CD'en var da udkommet da vi var i Lille Skidstrup på Fyn, så du kunne da sagtens have haft den med? :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Her om en halv times tid vil jeg sætte en film på - jeg er stadig igang med at pløje igennem film jeg ikke har set før, så i dag står valget mellem 3 ret forskellige film:
Brick Reign over me Breakfast at Tiffany's
Hvad synes I?
"Brick" er den eneste af dem som jeg har set før, men jeg havde ikke det bedste oplevelse med den, da jeg nok havde for svært ved at sluge konceptet. Men mange har fået en rigtig god filmoplevelse ud af den, og jeg har selv lyst til give den en chance mere snarligt, så det kunne da være interessant at høre din mening om filmen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#6851 Bony 14 år siden
Det klær' ikke en mand i din alder at sige "fucking". ;-)
#6852 elwood 14 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6853 wimmie 14 år siden
Brick
Reign over me
Breakfast at Tiffany's
Hvad synes I?
#6854 elwood 14 år siden
Ahh jeg ville nok vælge Breakfast at Tiffany's
Den har film historien anden bedste scene i regnvejr, plus der er en Kat i den som har det mest geniale Kattenavn 8-)
#6855 Bony 14 år siden
CD'en var da udkommet da vi var i Lille Skidstrup på Fyn, så du kunne da sagtens have haft den med? :-)
#6856 elwood 14 år siden
#6857 Kruse 14 år siden
"Brick" er den eneste af dem som jeg har set før, men jeg havde ikke det bedste oplevelse med den, da jeg nok havde for svært ved at sluge konceptet. Men mange har fået en rigtig god filmoplevelse ud af den, og jeg har selv lyst til give den en chance mere snarligt, så det kunne da være interessant at høre din mening om filmen.
#6858 Steffan Rasmussen 14 år siden
#6859 wimmie 14 år siden
#6860 MMB 14 år siden