Så den da jeg gik på HF, og hold op nogle barnlige reaktioner havde på én bestemt del af filmen (og alt efter den scene). Min lærer morede sig helt tydeligt over det. Relativt middelmådig film umiddelbart.
Vores engelsklærer viste os The Piano i 9. klasse - tal lige om fnisen og barnlige reaktioner ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
"The Piano" er rigtig god, så den kan man sagtens begive sig i kast med. Dog skal man være noget varsom mth. Jane Campion. Jeg kan i hvert fald godt forstå hvis man har mistet lysten til hendes film hvis man har set "In the Cut" som er elendig. At hun så næstefter laver den brilliante film "Bright Eyes" siger lidt om hendes svingende niveau.
Uha, ville også helt sikkert lade den kører i baggrunden, hvis det ikke var, fordi jeg har mistet adgang til DR. De kører vist marathon på filmene, ikke? Hvad synes du om dem? Så dem alle for nylig efter jeg fik set Rise of the Planet of the Apes.
Neranders (6959) skrev:
Andet afsnit af Band of Brothers.
Nyd den mens den varer. =) synes personligt at The Pacific var bedre, men BoB var dælme også møg god!
Jeg er opslugt af et spil i øjeblikket, så det bliver ikke til nogen film før jeg spiller færdig.
#6971 wimmie 14 år siden
Vores engelsklærer viste os The Piano i 9. klasse - tal lige om fnisen og barnlige reaktioner ;)
#6972 Collateral 14 år siden
Kan være jeg skal se den igen, men umiddelbart var der nogle elementer som ikke fungerede sååå godt sådan som jeg husker filmen.
Dén har jeg desværre ikke set.
#6973 wimmie 14 år siden
Rigtig god film med en del nøgenscener - især full frontal af en kvabset Harvey Keitel fik det barnligste frem i folk ;)
#6974 Collateral 14 år siden
Hvis det er nøgen Keitel man er ude efter, kan man så ikke ligeså godt gå all the way og se "Bad Lieutenant"? ;P
#6975 wimmie 14 år siden
Tror der er mere i The Piano ;)
#6976 Slettet Bruger [2559402234] 14 år siden
#6977 Collateral 14 år siden
Men nu troede jeg jo lige at jeg var clever :O
#6978 wimmie 14 år siden
:p
#6979 Takeshi_K 14 år siden
Uha, ville også helt sikkert lade den kører i baggrunden, hvis det ikke var, fordi jeg har mistet adgang til DR. De kører vist marathon på filmene, ikke? Hvad synes du om dem? Så dem alle for nylig efter jeg fik set Rise of the Planet of the Apes.
Nyd den mens den varer. =) synes personligt at The Pacific var bedre, men BoB var dælme også møg god!
Jeg er opslugt af et spil i øjeblikket, så det bliver ikke til nogen film før jeg spiller færdig.
#6980 Neranders 14 år siden
Jeg fik set de første fire afsnit igår, og det er uden tvivl virkelig godt! Dog er der stadig et stykke op til Deadwood niveau.
"That's rough, buddy."